• …om mijn aquarelpotloden weer tevoorschijn te halen. Ik heb altijd al erg veel getekend, maar nu ik op de universiteit zit heb ik daar weinig tijd meer voor en ook de zin ontbreekt me vaak. Maar nu een nieuw blok is begonnen hoef ik maar weinig te studeren en heb ik dus zeeën van tijd. Gisterenmiddag en –avond heb ik dus onderstaande kunstwerkjes gemaakt. Laat me gerust weten wat je ervan vindt.

    Klik op de afbeeldingen om een grotere versie te verkrijgen. Excuses dat ze op hun kant zijn weergegeven, overigens...

    Zijn er anderen die ook met aquarel werken of hebben jullie nog tips voor me? En welke vinden jullie het mooist?





    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 16:06 ]


    oi, suzy

    Die zijn mooi gelukt zeg!

    Ik houd over het algemeen veel van tekenen, maar met aquarel, verf en andere dingen wordt het altijd zo'n zootje bij me... Het komt er nooit zo mooi uit te zien als wat jij nu hebt, haha


    obsessive rage

    Die zijn echt heel mooi gelukt!


    chaos makes the muse

    Wauw, onwijs mooi geworden!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, ze zijn echt heel mooi geworden!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH wauw, die zijn echt supertof!!!!!!!!!

    Hoe doe je dat :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Thanks allemaal ^^

    @ Derks, tja, hoe doe ik dat... Oefenen, oefenen en oefenen, I guess? En heel goed kijken naar je objecten (:


    oi, suzy

    Die hertjes zijn echt super schattig!


    #WWED - What Would Emma Do?

    @ Maaike, thanks! Maar ik heb een beetje het idee dat het lijfje van het eerste hertje te groot is voor z'n kop... Of ligt dat aan mij?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 17:43 ]


    oi, suzy

    Valt me nu alleen op, omdat je het gezegd heb. Maar dan valt het evengoed nog mee ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wauw! Omfg hertjes (H)(H)
    Echt super mooi gemaakt!


    Happy Birthday my Potter!

    @ Anna, dank je wel! Y'all make me blush :$


    oi, suzy

    Wow, tekentalent gespot hier :Y)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gibbs schreef:
    Wauw, onwijs mooi geworden!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Die hertjes zijn echt m'n favorieten (: super mooi!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat gaaf!! Super mooi gedaan.
    Ik werk ook veel met aquarel (minder met de potloden maar met napjes), zo leuk en makkelijk qua omgang, snel opgeruimd weer en je kan hele mooie effecten maken.

    Misschien kan het mooi zijn om een wat sterker (kleur) contrast te gebruiken, dan komen ze wat meer naar "voren" toe. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso