• Ik heb zo weinig aan mijn huiswerk gedaan, en nu schaam ik me... ;x

    voor de 2 proefwerken die ik morgen heb, had ik al een beetje voorgewerkt. Maar duits snap ik niet, dus dat moet ik dan morgen nog gaanvragen aan iemand..
    's avonds is mijn concentratievermogen zeer slecht, dus ik heb al het maakwerk afgeraffeld en het leerwerk van sommmige vakken wil niet blijven hangen dus ik ben nu helemaal stresserig aan het worden.. Kan ik straks niet goed slapen, word ik weer vroeg wakker en moet ik weer gaan leren en in de pauze mag ik misschien iets overschrijven van iemand..

    Huiswerk is kut ..
    Nu ben ik moe.. En nu is mijn hele avond na de klote..


    Ik had weer eens zin om te zeiken;x


    Me so good.

    Dat herken ik echt zo erg.
    Veel sterkte. !.

    wat van duits snap je niet? misschien kan ik je helpen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Omg dat heb ik dus ook. Ik moest me bio verslag nog afmaken, dus daar heb ik de hele dag over gedaan en ben nu moe, me proefwerk heb ik niet eens even kunnen doorkijken en me maakwerk ben ik ook niet aan toe gekomen :$


    Trust me. I'm the doctor

    Seel schreef:
    wat van duits snap je niet? misschien kan ik je helpen.

    persoonlijke vnw:
    -Kennst du Hans? -Nein, ich kenne ihn nicht.

    -dat was een voorbeeldzin uit het boek-
    maar ik snap dan niet hoe je weet dat het 'ihn' moet zijn..
    ?


    Me so good.

    Bear schreef:
    Omg dat heb ik dus ook. Ik moest me bio verslag nog afmaken, dus daar heb ik de hele dag over gedaan en ben nu moe, me proefwerk heb ik niet eens even kunnen doorkijken en me maakwerk ben ik ook niet aan toe gekomen :$

    techniek hw maak ik nooit, dus dat is geen probleem, haha (;


    Me so good.

    ach ik moet frans leren want ik krijg mo, en aangezien ik voor mn laatste pw een 1,8 had moet ik het kennen -.-"


    (Be)lieve in (you)rself