• Ik had de laatste post in het vorige topic. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I'm a bird, mother******

    Okédan,,, niet erg mooi ofzo haha. x'], een 5,4 :X

    OEw ken hem in nederlands alleen in engels is die veeel mooier ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hihi, het klinkt zo raar. Maar omdat ik weet dat hij van Jeff Dunham is, is hij toch geweldig!:3


    everything, in time

    Nicee :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik moest even nadenken
    Maar hij is wel goed :)


    Alis volat propriis

    I like it (kitty) Geen idee waar het van is maar I like it haha


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik vind die zo geniaal :D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Oh, die ken ik! Daar ga je zo van denken, haha (:


    wth.

    Ik vat hem niet helemaal, maar kan aan mij liggen. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vind hem coel!

    Ik vind m niet zo.. hij is wel leuk opzich, maar nee


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Die is echt zo geweldig :'D

    So true!


    live the life you love

    Aw so true I love it


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    I fucking love it. So us. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.