• Aidilena Natalina Marchessa, geboren te Toscane in het jaar 1520 wordt op haar 17de gevangen genomen door de heksen en ingeslapen voor 100 jaar. Haar taak is om kroonprins Aedan te redden. Maar de heksen maken een fout; Aidilena wordt pas 474 jaar later wakker en niet wetend wat er met haar gebeurd is, probeert ze te integreren in de moderne maatschappij. Wat ze ook niet weet is dat prins Aedan nog altijd leeft, alhoewel ‘leeft’ niet het goede woord is.


    een sneak peek:
    “kom binnen”
    ik keek de vreemdeling bezorgd aan. Aylin had een fout gemaakt. Nooit vraag je iemand als hem binnen. Ze zou hem ook niet binnen gevraagd hebben als ik eerlijk was geweest met haar. Maar de gedachte aan haar reactie maakte mij bang. De vreemdeling zette een stap over de drempel en glimlachte triomfantelijk. zijn ogen straalden een soort honger uit en alleen ik wist wat dat betekende, Aylin niet, en dat was mijn schuld. Ik besefte dat de vreemdeling niet de enige met honger was. Mijn lichaam snakte naar bloed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ghehe link vergeten :'D
    [url=
    http://www.quizlet.nl/stories/51052/bloodline/]bloodline[/url]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    hoofdstuk 1
    uiteindelijk toch nog beginnen schrijven deze avond.

    sorry voor het spammen, maar het aanpasknopje werkt niet zo goed op mijn laptop voor het moment.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sounds nice :3