• Het internet zit vol met toxic shit, maar dat wisten jullie waarschijnlijk wel :') Maar kennen jullie de website pretty ugly little liars al?
    Nou, maak je borst maar nat, want het is hét witchhunt medium om mensen af te straffen op hun uiterlijk en de manier waarop ze zichzelf presenteren op het internet. Ik zit zelf al een tijdje in de Nederlandse cosplay communnity en ik weet maar al te goed hoe cruel mensen kunnen zijn. Zo zijn er wel eens screenshots gemaakt uit live dans video's van mij, dat is op 4chan gezet en werd ik vergeleken met een zwangere man. En goh dat is wel erg cheap zeg, zo kan je van iedereen wel een awkward actiefoto maken. Maar wat ik nou tegen ben gekomen spant echt de kroon.
    Mensen hebben hele databases van mensen met screenshots, theorien, via via roddels, of zelfs collages gemaakt, om zo iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Wat voor leven heb je dan eigenlijk? (Link naar de shamepage van een kennis van me in de spoilerbox.)

    Mensen maken andere mensen belachelijk om hoe ze er uit zien op een donkere foto, uit een zeer slechte hoek, omcircelen de vetjes die boven de strapless jurk uitkomen en gaan vervolgens zeuren over de hoeveelheid fotoshop die iemand zou gebruiken? GOH, vind je het gek? Het hele internet draait om beautystandards, maar je foto editten mag vervolgens absoluut niet.

    Newsflash: zowat iedereen gebruikt filters voor selfies, zowat iedereen draagt make-up~

    https://prettyuglylittleliar.net/topic/2846-kimu-cosplayer-キム/


    Ik wil graag iedereen even de kans geven om hier mee te ragen over dit soort dingen, want heel eerlijk? Ik word er echt kotsmisselijk van.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 13:05 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jesus, waar houden mensen zich in 's vredesnaams mee bezig? :') Get a life for Christ's sake.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Jesus, waar houden mensen zich in 's vredesnaams mee bezig? :') Get a life for Christ's sake.


    Ja, echt precies dat... Het ergste is nog dat het echt vreselijk veel pijn doet voor degene waarover het gaat.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jezus mina, wat een onzin dit. Het ergste is dat het openbaar staat en iedereen het kan lezen, jij dus ook. Zou je er niet op kunnen reageren? Ze roddelen gewoon over je en ze nemen dingen aan die misschien helemaal niet waar zijn. Ugh.

    Daarnaast wil ik nog wel even zeggen dat ik je cosplays leuk vind! c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    waar maken ze zich druk om


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Plunkett schreef:
    Jezus mina, wat een onzin dit. Het ergste is dat het openbaar staat en iedereen het kan lezen, jij dus ook. Zou je er niet op kunnen reageren? Ze roddelen gewoon over je en ze nemen dingen aan die misschien helemaal niet waar zijn. Ugh.

    Daarnaast wil ik nog wel even zeggen dat ik je cosplays leuk vind! c:


    Het meisje in de link ben ik niet, maar een kennis van me, als je dat bedoelde. (En ja, eerlijk gezegd kloppen best wel wat dingen dingen niet)
    Maar het maakt wel wel echt ontzettend pissig man echt :/ En dit soort dingen gebeuren echt veel te vaak op internet.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    maar ik snap het punt niet, wat is er erg aan een filter of photoshop. i dont geettt
    it aint their problem

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 13:46 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    maar ik snap het punt niet, wat is er erg aan een filter of photoshop. i dont geettt
    it aint their problem


    Ik denk dat het pure jaloezie is op haar populariteit, oftewel het feit dat ze wordt uitgenodigd voor internationale cosplay projecten en het aant likes dat ze heeft.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Semiramis schreef:
    (...)

    Ik denk dat het pure jaloezie is op haar populariteit, oftewel het feit dat ze wordt uitgenodigd voor internationale cosplay projecten en het aant likes dat ze heeft.

    thats sad


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    What the fuck


    26 - 02 - '16

    Oh jeetje. :\ Ik had nog nooit van de site gehoord, maar als ik dit zo allemaal lees dan is het ook een plek op het web waar ik het liefst zo ver mogelijk vandaan blijf. Het is altijd ontzettend naar dat mensen anderen op zo'n manier naar beneden moeten halen om zichzelf beter te kunnen voelen en het klinkt zelfs wat obsessief om vetrolletjes op andermans foto's te omcirkelen en hier vervolgens massaal op los te gaan. Ik probeer altijd maar zo te denken dat dit waarschijnlijk gedaan wordt door personen die ontevreden zijn over zichzelf, wat het natuurlijk nog wat verdrietiger maakt, maar als ik jou en je vriendin was, zou ik maar gewoon ver van die site vandaan blijven. Het is het gewoonweg niet waard om je druk over te maken en des te minder aandacht zulke sites krijgen, des te beter.


    She's imperfect but she tries

    Klaar schreef:
    Jesus, waar houden mensen zich in 's vredesnaams mee bezig? :') Get a life for Christ's sake.

    Eh, wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb gekeken via de link die je in de beginpost hebt gezet, maar ik zie vooral commentaar op andere dingen. En weinig commentaar op haar uiterlijk en dat ze edit. Meer over hoe ze zich gedraagt.

    Het is wel naar als mensen oordelen op iemands uiterlijk. Niet iedereen is hetzelfde en ieder is mooi op zijn/haar eigen manier. Daarnaast kan je van haast iedereen wel een slechte foto of video vinden als je lang genoeg zoekt. Beetje jammer dat mensen daar hun tijd in steken. Maar ja, zegt meer over hen dan over jou.


    Physics is awesome

    Tad schreef:
    Oh jeetje. :\ Ik had nog nooit van de site gehoord, maar als ik dit zo allemaal lees dan is het ook een plek op het web waar ik het liefst zo ver mogelijk vandaan blijf. Het is altijd ontzettend naar dat mensen anderen op zo'n manier naar beneden moeten halen om zichzelf beter te kunnen voelen en het klinkt zelfs wat obsessief om vetrolletjes op andermans foto's te omcirkelen en hier vervolgens massaal op los te gaan. Ik probeer altijd maar zo te denken dat dit waarschijnlijk gedaan wordt door personen die ontevreden zijn over zichzelf, wat het natuurlijk nog wat verdrietiger maakt, maar als ik jou en je vriendin was, zou ik maar gewoon ver van die site vandaan blijven. Het is het gewoonweg niet waard om je druk over te maken en des te minder aandacht zulke sites krijgen, des te beter.


    Je hebt echt hélemaal gelijk, maar het is echt heel moeilijk om je niet boos maken elke keer dat dit gebeurt, en dan heb ik het niet persé over dit specifieke geval, maar gewoon elke keer dat soort dingen gebeuren.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    MacGyver schreef:
    Ik heb gekeken via de link die je in de beginpost hebt gezet, maar ik zie vooral commentaar op andere dingen. En weinig commentaar op haar uiterlijk en dat ze edit. Meer over hoe ze zich gedraagt.

    Het is wel naar als mensen oordelen op iemands uiterlijk. Niet iedereen is hetzelfde en ieder is mooi op zijn/haar eigen manier. Daarnaast kan je van haast iedereen wel een slechte foto of video vinden als je lang genoeg zoekt. Beetje jammer dat mensen daar hun tijd in steken. Maar ja, zegt meer over hen dan over jou.


    Ik ben niet specifiek ingegaan op dat gedrag gedeelte, aangezien dat voornamelijk is gebaseerd op 4chan en andere anonieme bronnen en mijn ervaring daarmee is dat het voornamelijk mensen zijn die expres leugens en andere onzin vertellen om mensen pijn te doen, dus dat neem ik in beginsel al niet serieus. Als het alleen maar leugens zijn, vind ik het ook niet echt belangrijk en dat is ook veel makkelijker los te laten. Wat wel belachelijk veel pijn doet is expres lelijke plaatjes plaatsen om zo een punt te maken, aangezien dat vaak bij meisjes direct inspeelt op hun onzekerheden en dat kan voor de rest van je leven blijven hangen.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sommige mensen hebben echt problemen :O


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~