• Zouden jullie dit lezen? Het zou zegmaar een dagboek verhaal worden en dit is de inleiding.

    ‘Ik ga even op zolder mijn spullen uitzoeken,’ riep ik naar mijn moeder. Ik liep de trap op naar de stoffige zolder. De zolder die gebruikt werd om spullen neer te zetten waarvan we niet wisten wat we ermee moesten. Vandaag moest ik door de stoffige spullen heen om te kijken of ik iets wilde meenemen. Eindelijk ga ik het huis uit, samenwonen met mijn lieve vriend Bastiaan. Ik ben nu onderhand 22 dus het werd ook wel tijd. Het wordt tijd dat ik voor mezelf ga zorgen. Nieuwsgierig pakte ik de eerste stoffige doos en blies het stof eraf. Een stofwolk verscheen waardoor ik moest hoesten. Hier zaten mijn oude boeken in. Ik pakte ze er één voor één uit, elk boek keurend. Ondertussen had ik nog geen boeken gezien die ik wilde houden. Er lag nog één boek in de doos. Ik pakte het op en bekeek het. Het was mijn oude dagboek van een jaar of zeven geleden. Ik had hem voor mijn verjaardag gekregen. Het was een hele luxe met een stoffen kaft en een mooi slotje. Voorzichtig liet ik mijn hand over de zachte kaft glijden en twijfelde of ik hem open zou maken. Ik wist wat voor gruwelijke verhalen erin stonden. Het slotje was open en ik besloot het dagboek open te doen. Nieuwsgierig bekeek ik de eerste bladzijde. De eerste bladzijde van de ergste periode van mijn leven.


    Graag reacties n_n

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 21:32 ]

    lijkt me best leuk (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het lijkt me interessant, maar ik vind je schrijfstijl een beetje vervelend, sorry :$


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Niet echt mijn ding, sorry. Wel een tipje, je begint de zinnen te vaak met ik, dat staat niet netjes en gaat irriteren als je oog er op valt. Je kunt beter regelmatig de zin met andere woorden beginnen, door gewoon een beetje met de zin te spelen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Morgaine schreef:
    Het lijkt me interessant, maar ik vind je schrijfstijl een beetje vervelend, sorry :$


    Ieder zijn eigen smaak & stijl nietwaar?

    Vengenz schreef:
    Niet echt mijn ding, sorry. Wel een tipje, je begint de zinnen te vaak met ik, dat staat niet netjes en gaat irriteren als je oog er op valt. Je kunt beter regelmatig de zin met andere woorden beginnen, door gewoon een beetje met de zin te spelen.


    Dankje voor de tip, heb een paar zinnetjes anders gemaakt. (:

    Het is nog steeds vrij veel, maar oké, al een stuk beter. :')
    Je kan trouwens ook het beste een nieuwe zin na een gesproken tekst ook op een nieuwe regel plaatsen.

    Sorry, nu lijk ik een muggenzifter. Dat zijn gewoon dingen waar ik heel erg op let. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    Het is nog steeds vrij veel, maar oké, al een stuk beter. :')
    Je kan trouwens ook het beste een nieuwe zin na een gesproken tekst ook op een nieuwe regel plaatsen.

    Sorry, nu lijk ik een muggenzifter. Dat zijn gewoon dingen waar ik heel erg op let. :x


    De zinnen die nu met ik beginnen, heb ik bewust voor gekozen zo, omdat ik dat beter vind.

    Ik begin met gesproken teksten alleen een nieuwe regel bij een gesprek, bij één regel vind ik dat niet nodig.

    Toch bedankt voor de tip.

    Mij lijkt het interessant, ik zou het best willen lezen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik wil het ook wel lezen. Mail je me als het verder gaat? :P


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Interesting >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    http://www.quizlet.nl/stories/51171/my-old-diary-16/

    Verhaal staat online.