• dat mijn hond kanker heeft limfier...(niet goed gespeld)
    ze heeft al lang een opgezette klier
    ik ben geschrokken van dit bericht: dit k*tbericht over kanker
    kan iemand me helpen iemand meegemaakt?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Omg... sterkte, ik weet er niets van sorry!


    live the life you love

    iMANON schreef:
    Omg... sterkte, ik weet er niets van sorry!

    alles wat ik kan vinden zegt dat ze een tumor of kanker heeft


    You can't not look cool with a crossbow.

    Kan je daarvoor niet beter naar de dierenarts gaan?
    Sterkte in ieder geval.

    Celestial schreef:
    Kan je daarvoor niet beter naar de dierenarts gaan?
    Sterkte in ieder geval.

    die geven ons aleen medisijnen die niet helpen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Mijn hondje is jaren geleden ingeslapen omdat ze baarmoederhalskanker had, op al vrij oude leeftijd, met maar heel weinig kans een operatie te overleven of de ziekte zelf. Ik zou in ieder geval zoveel mogelijk advies aan je dierenarts vragen en hopen dat de overlevingskansen hoog genoeg zijn.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn hondje had precies hetzelfde.
    Als ik jullie was zou ik haar laten inslapen als ze weinig eet en drinkt, en als ze alleen nog maar water poept. Een hond laat niet snel zien dat ze pijn heeft. De mijne ook niet en de dierenarts heeft tegen ons gezegd dat we precies op tijd kwamen. Anders hadden haar ingewanden eruit komen zetten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zoals hier boven gezegd wordt, honden laten niet vlug zien dat ze pijn hebben, ook omdat het zo'n trouwe beesten zijn.
    Maar het enige wat ik weet, is dat, aangezien het in het lymfestelsel zit, echt vrij snel over heel het lichaam kan verspreid worden. Dus eerlijk gezegd laat je hem binnenkort beter inslapen, hoe pijnlijk dat ook voor jullie is.

    Mijn hond had vroeger ook kanker, en die's toen ook moeten inslapen omdat er niets meer aan gedaan kon worden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg zo erg voor je
    Veel Sterkte


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Veel sterkte.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Marshmellow schreef:
    Zoals hier boven gezegd wordt, honden laten niet vlug zien dat ze pijn hebben, ook omdat het zo'n trouwe beesten zijn.
    Maar het enige wat ik weet, is dat, aangezien het in het lymfestelsel zit, echt vrij snel over heel het lichaam kan verspreid worden. Dus eerlijk gezegd laat je hem binnenkort beter inslapen, hoe pijnlijk dat ook voor jullie is.

    Mijn hond had vroeger ook kanker, en die's toen ook moeten inslapen omdat er niets meer aan gedaan kon worden.


    Bij mijn hondje zat het met een maand door haar hele lichaam. Behalve in haar hoofd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Herbie schreef:
    Omg zo erg voor je
    Veel Sterkte


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb vorig jaar mijn kat in moeten slapen omdat ze ook kanker had, op het moment dat ik voor het eerst bij de dokter was en ze zei dat mijn kat veel pijn leed heb ik haar vrijwel gelijk in laten slapen.
    Wacht niet zo lang mogelijk met uit stellen van het inslapen, want een hond pijn laten lijden vind ik net zo erg als dierenmishandeling. (':
    Veel sterkte!


    your eyes are like stars in the night.

    lymfeklier...?

    Maar misschien is het wel beter voor de hond zelf om 'm als duidelijk is dat 'ie pijn lijdt, hem in te laten slapen?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Onze vorige hond had op drie verschillende plaatsen een tumor zitten. In haar hoofd, nek en ergens in haar buik. Ze deed gewoon hetzelfde als voorheen, maar we hebben haar laten inslapen. Je merkte op een of andere manier aan haar dat het gewoon niet meer ging.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    classic schreef:
    lymfeklier...?

    Maar misschien is het wel beter voor de hond zelf om 'm als duidelijk is dat 'ie pijn lijdt, hem in te laten slapen?

    de dierenarts geeft ons aleen maar kuren hij zegt dat het geen kanker is(lol)


    You can't not look cool with a crossbow.