• Ik ben dus heel slecht in bijbaantjes zoeken, en ik heb echt geld nodig, want ik spaar voor een nieuwe gitaar ;D.
    Maar ik wou dus gaan oppassen. En dan zijn mijn vragen:
    Op welke leeftijd word je het snelst aangenomen als oppasser? Ik ben 14 en word 1 juli 15 ;D
    En hoe zou je vlug een oppasadres kunnen vinden?

    En volgens mij zijn dit hele domme vragen x'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb geen idee. Ik denk dat je leeftijd wel goed is.
    Ik denk dat je sneller wordt aangenomen als je je netjes gedraagt en misschien kan je het aan kennisen vragen? Mensen nemen vaker oppassers aan als ze ze al een beetje kennen.


    Kill them with kindness.

    Wat
    Badhairday zegt klopt
    Je kan eerst beginnen met een kennis aan te spreken
    Als jij je goed gedraagt en beleefd blijft is het niet erg dat je 14 bent


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    je kan je familie/kennissen vragen,
    of een advertentie in de buurtkrant plaatsen ofzo?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    gewoon in de buurt vragen, deed ik ook en nu pas ik elke week op.(Y) Yay!

    Goede tips =3
    Thnx ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Bij mij vroeg een kennis van m'n moeder aan m'n moeder of ik zou kunnen oppassen voor 'r.. Maar inderdaad, gewoon aan mensen laten weten dat je wel zou willen oppassen en dan zeggen zij het vast weer tegen iemand anders en dan heb je zo wat te pakken, denk ik.. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mijn zus deed het via marktplaats. Maar wel opletten, je weet nooit wie de mensen zijn achter de pc, dus nee iemand mee voor de eerste keer..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Meestal mensen die goed met kinderen overweg kunnen en zelfstandig dingen kunnen regelen en alleen thuis mogen zijn. Dus mensen tussen de 14 en de 19 zijn meestal wel geschikt. Kijk eens rond in de buurt. Zijn er buren met kinderen? Daar zou je het eens aan kunnen vragen. Of google er eens op?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hang een briefje in de creche


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Als je verantwoordelijkheid hebt, en anderen weten dat, word je wel aangenomen.
    EN het handigste is een klein broertje, daarvan de klasgenoten, ofzo ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Briefjes ophangen in de peuterspeelzalen, basisscholen en supermarkten.


    Your make-up is terrible

    ik was 14 toen ik ging oppassen :)
    en ik begon bij een kennis/familielid

    Je kan het beter zelfstandig doen.
    De mensen kiezen zelf hoeveel geld ze je geven.
    Doe je dit via de bond, dan moet je 15 zijn en verdien je 3 euro per uur, niet doen dus :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Je kan het beter zelfstandig doen.
    De mensen kiezen zelf hoeveel geld ze je geven.
    Doe je dit via de bond, dan moet je 15 zijn en verdien je 3 euro per uur, niet doen dus :Y)


    Oh das een handige tip ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.