• Haay bitches^^

    Nou ik zat laatst dus met iemand in een gesprek en toen hadden we het dus over TH&ja we hadden het dus ook over minder leuke dingen,want kijk.Misschien bestaat TH over 2 jaar niet meer&sinds ik fan ben,is mijn leven compleet verandert.Dus stel ze bestaan over 2 jaar niet meer,hoe ga je je leven dan weer normaal oppakken?Tjaa want het zou zomaar kunnen dat ze dan niet meer bestaan&heel veel mensen beseffen dan dus niet...


    <3


    Lalalalalalalala.

    mijn leven is echt DRASTISCH verander sind in fan va nTH ben.mijn styl,mijn vrienden alles.


    don't Worry...Be gay.

    OMG hoe kan TH nou in godsnaam mijn leven veranderen. Ja, ze komen om 6 uur altijd langs en vertellen me hoe ik moet leven.
    Ik mag dan veranderd zijn, maar dat komt door iets heel anders.

    Wat een wanhoop hier -_-

    Get a life, people!

    Hoe kun je leven van TH, er bestaat zoveel meer op de wereld. Ze zijn het belangrijkste niet -_-'.

    Wat boeit mij het als ze nokken? Want jullie vergeten dat ze in jullie harten blijven. En bovendien:

    Op het juiste moment stoppen is beter dan langer doorgaan en een slechte indruk achterlaten;)


    I want my bloody cheese now!^^

    nou en,niet iederee nis zoals jou weetje -.-


    don't Worry...Be gay.

    ja oke x'Dik ga ook heus niet Dood als TH niet meer bestaat -.- maar sind ik fan ben heb ik allemaa landere vrienden en zo :O vrieden die me accepteren zoals ik ben ,en niet om wat ik doe


    don't Worry...Be gay.

    Hoe ik het leven weer op zou pakken? Niet. Want ik hoef het niet op te pakken. Dámn; TH is mn leven niet ¬¬
    Ik zou mn schouders ophalen en verder gaan met waar ik mee bezig was.


    Bored.

    ik vind niet dat je dat moet beseffen.. voor hetzelfde geld bestaan ze nog wel, of vind je ze al lang niet meer leuk of ben je ze vergeten. sommige fans zijn zo geobserdeerd dat ze niet meer zonder th kunnen en dat is...(weet er geen goed woord voor) ik ga er niet overna denken wat ik dan zou doen, dat zie ik dan wel weer. je moet nu van ze genieten en er niet over denken wat er straks gebeurd. HIER & NU = mijn th moto


    Je moet worden wie je bent.

    weetje.

    of ze nu bestaan of niet.
    ik ben en blijf fan,

    eens fan, altijd fan :'D
    wat dr ook gebeurt.

    ik ga niet ineens anders doen omdat ze niet meer bestaaan, ik heb mijn trui, t-shirt, posters, cd's.
    en voor mij blijft TH gewoon bestaan :'D
    TH is belangrijk voor mij :'D
    punt.

    OMG hoe kan TH nou in godsnaam mijn leven veranderen. Ja, ze komen om 6 uur altijd langs en vertellen me hoe ik moet leven.
    Ik mag dan veranderd zijn, maar dat komt door iets heel anders.
    indd, zo zie ik het eigelijk ook wel XD

    maar SIHAAAM

    iloveyou =D

    Uhu. =]

    Daar heb ik ook al eens over na gedacht de laatste tijd kijk ik niet zo veel meer om naar hen. Maar ik ben nog steeds wél fan maar dat komt gewuun door scool. =]


    Maar ben 't met je eens.


    Love is in the air'<3

    :O

    Ja sommige mensen zeiken hier gewoon¬¬' ik heb niet over veranderd zijn in uiterlijk en weet ik veel wat&ik aanbidt ze ook niet¬¬' Jullie vatten dit verkeerd op,ik bedoel er alleen mee duidelijk te maken dat sommige fans gewoon qua karakter enzeu zijn verandert&ik vraag me af of ze dat wel aankunnen als TH stopt.Maar get a life,TH is écht niet mijn leven hoor¬¬'


    Lalalalalalalala.

    CB!<33 en mijn eigen band! Richting de VMA's *loopt tegen de deur*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    geen idee!
    ik denk, ik blijf muziek luisteren en filmpjes kijken enzow
    mss gaan er paar posters weg, maar er blijven er ook een heel aantal gewoon hangen
    genoeg mensen die fan zijn van groepen die gesplitst zijn of niet meer bestaan denk ik zo
    ...

    geen idee!
    ik denk, ik blijf muziek luisteren en filmpjes kijken enzow
    mss gaan er paar posters weg, maar er blijven er ook een heel aantal gewoon hangen
    genoeg mensen die fan zijn van groepen die gesplitst zijn of niet meer bestaan denk ik zo
    ...