• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is alsof ze haar lichaam min of meer blootgeeft aan de wereld. Dat idee krijg ik tenminste. Alsof ze nu durft te laten zien wie ze werkelijk is, ze 'kruipt uit haar schulp'. Goed over nagedacht, mooi :)


    Life is hard and then we die

    Ik vind de foto erg mooi!
    De omschrijving die PUKKELxDING zegt vind ik mooi 'bedacht', of het was misschien wel de bedoeling.
    Ik vind die schoorsteen er mooi bij.
    Er leuk <'3

    She's so pretty, it runs in the family (cat)
    Hij is prachtig lieverd, rustig, lief, vrij, mooi echt mooi.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Roadie schreef:
    Ik vind hem echt supermooi en het stoort mij totaal niet dat ze verder af staar, het geeft juist net dat ene beetje extra's vind ik ;3


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Hij is echt super mooi ze is niet de eyecatcher maar toch ook weer wel hij is echt super mooi gewoon :D


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ja, hij is wel mooi!
    Maar hij zou idd beter zijn geweest als je zus wat dichterbij stond en je het een beetje had bewerkt...En trouwens waaom is ze zo schaars gekleed? (':


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Styles schreef:
    erg mooi., alleen die schoorsteen is zonde.,


    Ik vind die schoorsteen er juist mooi bij :o
    Hij is echt mooi, alleen misschien iets dichterbij, maar het stoort niet heel erg ofzo.
    De kleuren vind ik trouwens ook heel mooi! hahah

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 23:31 ]


    As travars

    ik vind hem geweldig! ;D. Ik ga eerst naar haar kijken, en dan pas de omgeving verkennen. Mij stoort het persoonlijk niet.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Super mooie foto, ook mooie licht inval!
    Alleen jammer dat ze zo ver weg staat.


    "Don't look back, you're not going that way."

    ILOVECHIARA schreef:
    Ik vind hem wel héél mooi! Alleen jammer dat het meisje - Je zus in dit geval - zo ver weg staat.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zonde van de schoorsteen ? Zeker niet, dat maakt het juist een mooi plaatje.
    Toch zou ik het mooier hebben gevonden om -zoals meerdere zeggen- net iets te veranderen aan hoe ver je staat, het lijkt nét niet te kloppen om er een super geheel aan te geven.
    Buiten dat moet ik zeggen dat het een geweldige foto is. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Tranquillity schreef:
    Ik vind hem eigenlijk echt vet mooi! En ik vind het persoonlijk niet erg dat ze wat verder staat ;x Voor mij staat ze op een perfecte plaats om de foto mooi te maken


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Awesome. Hij is gewoon perfect!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind hem prachtig

    ILOVECHIARA schreef:
    Ik vind hem wel héél mooi! Alleen jammer dat het meisje - Je zus in dit geval - zo ver weg staat.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.