• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa, Samir Nasri & Theo Janssen.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi<3.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 17:02 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik krijg wat van de ex van een van mijn vriendinnen. Hij blijft maar lullen tegen mij en nu zeikt hij over Ajax.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Exen zijn gewoon lullo's.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jongens zijn gewoon stom. En ik mis mijn beste vriend nog steeds. Hij beschermde me tegen iedereen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Jongens zijn gewoon stom. En ik mis mijn beste vriend nog steeds. Hij beschermde me tegen iedereen.


    Wat is er dan gebeurd? ;oo


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik mis mijn beste vriend ook. Maar dat is mijn eigen schuld, moet gewoon even over 'm heen komen. -__-

    @Anne wat is er bij jou gebeurd dan?


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is al weer ruim twee jaar geleden. Maar hij was me beste vriend en toen kregen we iets. (ja stom, I know) En toen betrapte ik hem met een meisje. Maar ik vergaf hem zodat we vrienden konden blijven. En later hoorde ik dat hij in Rusland ook al had lopen klooien met meisjes, as in all the way. Maar dat boeide me eigenlijk niet meer. Want als vriend was hij leuker dan als vriendje. Maar hij deed echt alles wat god verboden had, maar als iemand mij pijn deed, mepte hij meteen. En toen het volgende schooljaar was hij blijven zitten en toen was alles ineens over.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb geen eens een beste vriend of zo, had een beste vriendin, nog steeds maar irriteer me soms aan haar, ze denkt zo anders dan ik en dat vind ik soms best lastig.

    Azza schreef:
    Dat is al weer ruim twee jaar geleden. Maar hij was me beste vriend en toen kregen we iets. (ja stom, I know) En toen betrapte ik hem met een meisje. Maar ik vergaf hem zodat we vrienden konden blijven. En later hoorde ik dat hij in Rusland ook al had lopen klooien met meisjes, as in all the way. Maar dat boeide me eigenlijk niet meer. Want als vriend was hij leuker dan als vriendje. Maar hij deed echt alles wat god verboden had, maar als iemand mij pijn deed, mepte hij meteen. En toen het volgende schooljaar was hij blijven zitten en toen was alles ineens over.


    Ah dat is echt niet leuk!
    Ik had ook een beste vriend op de bassisschool, tot dat hij me vroeg om een relatie. Ik heb nee gezegd, en toen is de vriendschap een beetje verminderd. En een paar maanden terug kwam ik erachter dat hij homo is. Heel apart, vooral zulk vriendschap.
    We deden de raarste, en gekste dingen, en konden overal onwijs om lachen enzo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik mis hem niet denk ik. Ik mis het gevoel dat hij me gaf. Hij liet me voelen alsof ik het allermooist en allerbelangrijkste was. En iets van veiligheid. Hij was zo groot en sterk en ik voelde me daar gewoon prettig bij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan echt jaloers op jullie zijn. Ik kan niet met jongens over weg, jongens en ik? We irriteren elkaar dan echt dood want ik kan jongenshumor niet uitstaan en ben echt van die meisjesachtige dingen.

    Ik ben ook een meisje meisje hoor. Maar ik vind jongens op een of andere manier geweldig. Maar dan wel echt jongens/mannen. Niet als in van die puberende gevallen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.



    Cover. Nu even de zinnetjes erbij zetten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Azza schreef:
    Ik ben ook een meisje meisje hoor. Maar ik vind jongens op een of andere manier geweldig. Maar dan wel echt jongens/mannen. Niet als in van die puberende gevallen.


    Amen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als je echt een jongen kan vinden die er écht voor je is en die je gewoon om 3 uur 's nachts kan vragen om naar je huis te komen en dat hij dat ook doet, dan heb je echt een goeie vriend. En ja als je die kwijtraakt doet het pijn..

    @Kim: Ik heb wel een paar jongens-vrienden maar de meeste zijn dickfaces. Er zijn er maar twee ofzo die echt om mij geven volgens mij.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben echt een jongens-meisje. In alles behalve de nagellak :')


    Hope goes lost but never dies.