• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa, Samir Nasri & Theo Janssen.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi<3.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 17:02 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Recession schreef:
    Ik val altijd op echt oer-hollanders. Echt slecht.

    Ik val op Russen voornamelijk, en ook wel Polen, Duitsers, Nederlanders, Zweden, Noren, Denen. Dat soort spul.

    Alles wat moslim is niet, daar zit een verhaal achter waarom niet.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 20:52 ]

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Ik val op Russen voornamelijk, en ook wel Polen, Duitsers, Nederlanders, Zweden, Noren, Denen. Dat soort spul.

    Alles wat moslim is niet, daar zit een verhaal achter waarom niet.

    Hoezo niet dan?


    Hope goes lost but never dies.

    Nerazzurri schreef:
    Als ik op school vertel dat ik voetbal kijk en Wesley Sneijder geweldig vind, vallen ze écht van hun stoel af en zeggen: JIJ?!

    Want...ik heb balvrees (no kidding)

    Balvrees? Echt ... ? Hoezo?


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn voetbal gedoe wordt een beetje beter. Ik kan bijna hoog houden HAHA.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nerazzurri schreef:
    Als ik op school vertel dat ik voetbal kijk en Wesley Sneijder geweldig vind, vallen ze écht van hun stoel af en zeggen: JIJ?!

    Want...ik heb balvrees (no kidding)


    Ik heb ook balvrees o.O
    Ik ren dan altijd gillend weg, haha. Maar ik voetbal wel met de kleine kindjes uit de buurt. Want die schieten niet zo hard.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @ Amber
    Balvrees, ik werd op de basisschool gepest en toen gooide ze basketballen tegen mijn hoofd aan, daardoor ben ik echt voor alles bang want soms bloedde mijn neus er zelfs van en zo, ook al gooit iemand een kaugomballetje naar me toe, ik durf 'em niet te vangen.

    En van dat moslim, als ik dat vertel, dan ben ik denk niet meer welkom hier (-;

    Mijn vader is racist. o.O
    Hij is woedend geworden over Vladimir en mijn Poolse ex o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En ik durf er nu eindelijk vooruit de komen, ik schaam me er al jaren voor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nerazzurri schreef:
    @ Amber
    Balvrees, ik werd op de basisschool gepest en toen gooide ze basketballen tegen mijn hoofd aan, daardoor ben ik echt voor alles bang want soms bloedde mijn neus er zelfs van en zo, ook al gooit iemand een kaugomballetje naar me toe, ik durf 'em niet te vangen.

    En van dat moslim, als ik dat vertel, dan ben ik denk niet meer welkom hier (-;

    Oh, ik ben echt niet bang voor een bal maar dat komt denk ik door m'n hockey. Ik had laatst met gym wel dat ik een schot blokte met m'n arm, alleen mijn arm zat tegen mijn borst gedrukt en die deed toen facking pijn XD

    & Is het zo erg dan? Nou wil ik het helemaal weten...


    Hope goes lost but never dies.

    Oke, ik ben echt slecht in leren,.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Azza schreef:
    En ik durf er nu eindelijk vooruit de komen, ik schaam me er al jaren voor.

    Hoezo schaamde je je daarvoor? Dat kan toch gewoon? Alles kan.


    Hope goes lost but never dies.

    Recession schreef:
    (...)
    Hoezo schaamde je je daarvoor? Dat kan toch gewoon? Alles kan.


    Het is niet echt prettig als je vader je vriendjes haat omdat ze toevallig geboren zijn in het oostblok. Hij roept het ook gewoon heel hard over straat, en ik vind het verschrikkelijk. Omdat ik dus ook met mensen omga die indo zijn enzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Recession schreef:
    Oh, ik ben echt niet bang voor een bal maar dat komt denk ik door m'n hockey. Ik had laatst met gym wel dat ik een schot blokte met m'n arm, alleen mijn arm zat tegen mijn borst gedrukt en die deed toen facking pijn XD

    & Is het zo erg dan? Nou wil ik het helemaal weten...

    Ja, veel mensen vinden me aansteller, maar echt, ik ben écht bang ervoor, dat begrijpen ze soms niet.

    En, ik vertel wel via PB (;

    Recession schreef:
    (...)
    JUIST, jij bent mij! :'D Als ik dan bijvoorbeeld zeg dat ik naar Fast&Furious in de bios ben geweest of dat ik Barça ga kijken ofzo, of als ik ze corrigeer als ze falend "stoer" doen over voetbal zitten ze echt van WTF.
    Maar inmiddels zijn ze het wel gewend. Ik ben sinds kort zelfs gekroond tot "Strijder" door de jongens?! Omdat ik goed ben ik slagbal met gym. Like wtf, maar okee ik vind het wel leuk.

    HAHA, slagbal is cool. T'is alleen jammer dat ik het verleerd ben. Pas sloeg ik precies zo'n bal in een jongen zn kruis, OOPS. :'3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Azza schreef:
    (...)

    Het is niet echt prettig als je vader je vriendjes haat omdat ze toevallig geboren zijn in het oostblok. Hij roept het ook gewoon heel hard over straat, en ik vind het verschrikkelijk. Omdat ik dus ook met mensen omga die indo zijn enzo.

    Ja okee, dat snap ik. Ik dacht dat je je ervoor schaamde dat je vriendjes uit het oostblok had. Maarja, zoals ik eerder al zei; van ouders moet je je maar niks aantrekken.


    Hope goes lost but never dies.