• Helleu :]
    Mijn vriend en ik hebben nu meer dan 8 maanden, en we hebben ook seks enzo, maar alleen met condoom, en sinds kort zijn we daarmee gestopt, omdat we allebei bang zijn dat hij scheurt, of dat er iets fout gaat. Het komt er dus op neer dat ik aan de pil wil, maar mijn ouders vinden me te jong, en ik mag het dus niet. Ze zeggen dan gewoon; "Heb dan maar gewoon geen seks."
    Er valt ook gewoon echt niet met haar te praten, en ik vind het nogal dom dat het niet mag, want wat wil ze nou, dat ik zwanger word ofzo? Ik ben misschien dan wel jong, maar ze weet toch wel dat ik het doe, en tóch mag het niet. Nu wil ik dus aan de pil zonder mijn ouders het te weten komen, en ik weet wel waar je het kan halen enzo, het enige probleem is; De verzekering. Ik ben bang dat mijn ouders het daardoor te weten komen, en buiten de verzekering betalen zit er niet in, ik ben niet bepaald rijk :Y) Maargoed, weet iemand hoe dit werkt? Ik wil sowieso binnekort gaan bellen naar mijn huisarts voor een spreekuur, maar ik vind het wel fijn om dit vantevoren te weten, zodat ik daar niet voor niks zit (:


    Alis volat propriis.

    Assassin schreef:
    Maak ze bang en zeg dat je zwanger bent. Haha nee dat is wel erg heftig.

    Als je nog geen 18 bent komen ze er sowiesie niet achter, het is niet dat ze een rekening krijgen waar dat op staat.

    In België wel hoor. Maar goed dat de topicopenster uit Nederland komt dan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    De pil zit gewoon in het basispakket van je verzekering tot je 18 word, het word vergoed en niemand die erachter komt. Je huisarts heeft ook geheimhoudingsplicht.


    Your make-up is terrible

    @ Wishful
    Geen idee, daarom was ik ook bang x'D Ik weet niks over verzekeringen, ik zag het nog best wel gebeuren dat je aan het eind van de maand een soort kassabonnetje kreeg met daarop alle dingen die zijn verzekerd haha, ik zag het al staan, vetgedrukt: PIL xd
    En bedankt voor de reacties iedereen, nu ben ik wel zeker van mijn zaak, ik ga deze week gewoon een afspraak maken :'D


    Alis volat propriis.

    Ik zou wel oppassen voor een huisarts als ik jou was. Die willen nog wel eens een keer naar je ouders bellen om te vertellen dat je gezellig op bezoek kwam. Ik spreek uit ervaring als ik dat zeg.(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik snap alleen niet waarom je seks hebt zonder condoom als je nog niet aan de pil bent.
    De kans dat het zonder condoom fout gaat is groter dan de kans dat het met condoom fout gaat...

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb van de week nog gehaald, ik heb niet moeten betalen ofzeuw..


    Wij moeten ze wel betalen, wat raar zeg. Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."

    EstrellaVida schreef:
    Als het gewoon vergoed word, is dat in ieder geval mooi, en anders zou ik zeggen zoek een baantje, of zorg dat je 20 euro bij elkaar spaart dat als het condoom scheurt, je als de donder die morning afterpil kunt halen. -Ze zijn niet goedkoop, volgens mij iets van 12 euro las ik. Maar ik weet het niet zeker, en je kan altijd beter te veel dan te wijnig op zak hebben :'D-

    Blergh, ik heb een hekel aan de MAP, ik heb hem al eens één keertje gebruikt, de buikpijn die ik toen had toen ik ongesteld werd was echt dodelijk, terwijl ik er nooit last van heb D: En hij is inderdaad duur, 15 euro T_T


    Alis volat propriis.

    Abilities schreef:
    Ik zou wel oppassen voor een huisarts als ik jou was. Die willen nog wel eens een keer naar je ouders bellen om te vertellen dat je gezellig op bezoek kwam. Ik spreek uit ervaring als ik dat zeg.(cat)(cat)

    in dat geval, mag ze die huisarts lekker alles goed laten praten, of zelfs voor de rechter slepen. Geheimhoudingsplicht, is geheimhoudingsplicht. Schending van je privecy. (cat)

    BR0WNIE schreef:
    Ik snap alleen niet waarom je seks hebt zonder condoom als je nog niet aan de pil bent.
    De kans dat het zonder condoom fout gaat is groter dan de kans dat het met condoom fout gaat...
    Beter lezen Liesje (cat)


    Life is hard and then we die

    Amsterdam schreef:
    (...)

    Wij moeten ze wel betalen, wat raar zeg. Oo"


    Ligt eraan wat voor verzekering je hebt, heb je alleen een basisverzekering moet je hem inderdaad gaan betalen.


    Your make-up is terrible

    Abilities schreef:
    Ik zou wel oppassen voor een huisarts als ik jou was. Die willen nog wel eens een keer naar je ouders bellen om te vertellen dat je gezellig op bezoek kwam. Ik spreek uit ervaring als ik dat zeg.(cat)(cat)


    En toch mogen ze dat niet, een dokter heeft zoals al eerder gezegd een geheimhoudingsplicht. Mits het over zware medicatie gaat oid.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    BR0WNIE schreef:
    Ik snap alleen niet waarom je seks hebt zonder condoom als je nog niet aan de pil bent.
    De kans dat het zonder condoom fout gaat is groter dan de kans dat het met condoom fout gaat...

    Neenee, ik heb geen seks zonder condoom, ik bedoelde dat we sowieso gestopt zijn met seks, totdat ik aan de pil ben ^^ Zo dom ben ik niet x'D


    Alis volat propriis.

    Je bent pas 14 en wilt je lichaam nu al met hormonen volproppen? Ik was ook 14, maar ik was behoorlijk ziek voordat ik aan de pil mocht(van de huisarts). Blijf gewoon de condoom gebruiken. Misschien gaat het ooit nog uit en dan zit je met de pil. Denk er nog even over na.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 18:51 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Beter lezen Liesje (cat)
    maar alleen met condoom, en sinds kort zijn we daarmee gestopt, omdat we allebei bang zijn dat hij scheurt, of dat er iets fout gaat.
    Daar maak ik toch uit op dat ze geen condoom meer gebruiken?

    je weet dat je kans hebt op soa's zonder concoom? ik zou sowieso gewoon altijd een condoom gebruiken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.