• Dat je een vriendje hebt gehad waarmee je een flinke tijd had. Daarna ging het niet meer en maakte je het uit. Het was voor hem moeilijk om afstand te nemen en dan probeer je zelf afstand te creëren en dan wil je nog wel vrienden blijven.

    En een maand later doet hij opeens heel vervelend tegen je en gaat hij stom reageren op like bijna alles wat je zegt terwijl dat niet eens aan hem gericht is. En dat je bijv. trefbal hebt tijdens gym en dat je hem het liefst helemaal verrot wil gooien en als hij jou dan raakt dat je dan stiekem denkt van: Ik hoop dat iemand hem heel hard raakt.

    Ik zit hier eigenlijk nogal mee omdat ik echt tijdens bijna elke gymles met dingen like trefbal mijn best moet doen om mijn woede in te houden..


    26 - 02 - '16

    Nooit meegemaakt, maar ik zou mijn woede gewoon laten gaan. Hoe moet je er anders vanaf komen D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dat gymgedoe nou niet, maar ik was 10 maand samen met mn ex en nu haat hij me om een of andere reden...


    Fooled ya!

    Hmh ik heb wel dat ik al 4 jaar vrienden met iemand ben, hij vroeg me verkering, ik wees hem af & nu heb ik geen contact meer met em en hij is heel boos.

    Heb nog nooit iemand gehad. 8D


    There's power in the words you whisper.