• Er zijn al meerdere topics over het succes wensen met examens etc. Maar wat ik me nu afvroeg:

    hoe gingen je examens?

    Houd het gewoon up-to-date door de hele examens door :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Bij mij ging het eerste gedeelte volgens mij opzich best goed, was er ongeveer een anderhalf uur mee bezig. Maar samenvattingstekst was echt kut!!!!!!! De eerste 4 punten die waren echt vaaag te vinden :S


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik zal hier even een officieel topic van maken, anders wordt het hele forum zo ondergepost met topics over de examens :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De rest sluiten dus en verwijzen hiernaar?


    Life is hard and then we die

    Het ging op zich best goed, moest een zakelijke brief maken die goed ging.
    En veel fragmenten kijken.
    Ik heb examen op de computer, dus ideaal ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Nederlands was moeilijk, vooral de samenvatting. Wat een achterlijke rottekst. Maar ik kom volgend de telling van het Laks op een hoog genoeg cijfer om een 7 te staan (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    De rest sluiten dus en verwijzen hiernaar?

    I'm on it (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    (...)
    I'm on it (:
    Tooooooop (Y)


    Life is hard and then we die

    Ik vond het trouwens wel kut dat je maar 200 woorden mocht gebruiken. Ik moest alles vet verkort opschrijven daardoor ;___;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JackWilshere schreef:
    Nederlands was moeilijk, vooral de samenvatting. Wat een achterlijke rottekst. Maar ik kom volgend de telling van het Laks op een hoog genoeg cijfer om een 7 te staan (:


    ik zou graag willen checken, maar doe het maar niet. voordat ik nog onzekerder word.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik zou graag willen checken, maar doe het maar niet. voordat ik nog onzekerder word.


    Ik dacht dat ik een 1 zou hebben, dus het valt nu heel erg mee. Als ik ergens een goed gevoel over heb ga ik niet checken (: Maar ik ben heel snel onzeker dus voor mij is het beter om te checken (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik begin 14 juni pas met examens maar zit nu al vreselijk te stressen en te studeren, het is echt verschrikkelijk veel. ö


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben me atm zo aan het beheersen niet de antwoorden te gaan bekijken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Marquise schreef:
    ik begin 14 juni pas met examens maar zit nu al vreselijk te stressen en te studeren, het is echt verschrikkelijk veel. ö


    welk niveau doe je dan? o.o of zit je in belgië?

    want bij ons begint alles tegelijk toch?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Lemonworld schreef:
    Ik ben me atm zo aan het beheersen niet de antwoorden te gaan bekijken :'D
    Maar iedere leraar kijkt anders na he :)?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar iedere leraar kijkt anders na he :)?

    Ja, maar volgens een correctiemodel en je hebt een 2e corrector :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.