• Er zijn al meerdere topics over het succes wensen met examens etc. Maar wat ik me nu afvroeg:

    hoe gingen je examens?

    Houd het gewoon up-to-date door de hele examens door :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar iedere leraar kijkt anders na he :)?


    ja... maar je hebt ook 2e corrector.


    Ligt and Darkness are both very different..

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar iedere leraar kijkt anders na he :)?

    Maar ze moeten zich houden aan bepaalde landelijke antwoorden, en nadat zij het hebben nagekeken, gaat het ook nog eens door naar een tweede "nakijker".


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Maar ze moeten zich houden aan bepaalde landelijke antwoorden, en nadat zij het hebben nagekeken, gaat het ook nog eens door naar een tweede "nakijker".


    maar je leraar kan wel voor je opkomen als ie vindt dat je toch een goed antwoord hebt wat correctiemodel fout vindt.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Mijn broer heeft vandaag examen gedaan in nederlands.
    Hij zij dat tie moeilijk was.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    Mijn broer heeft vandaag examen gedaan in nederlands.
    Hij zij dat tie moeilijk was.


    dat was ie ook (no_chears)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb pas 8 juni examens :) (tot de 21ste) maar Succes allemaal!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Volgens mijn leraar Nederlands was het examen Nederlands dit jaar erg moeilijk. Succes (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    Volgens mijn leraar Nederlands was het examen Nederlands dit jaar erg moeilijk. Succes (:


    omg fijn om te weten dan >.> dat ze juist dit jaar dan lekker moeilijk maken >.>


    Ligt and Darkness are both very different..

    Lemonworld schreef:
    Ik ben me atm zo aan het beheersen niet de antwoorden te gaan bekijken :'D


    Ik zou het ook echt niet doen als ik jou was.
    Ik heb het gedaan en mijn goede hoop is écht weg nu.
    -cry-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb alleen 7 juni mijn examen. :D

    Referee schreef:
    (...)

    Ik zou het ook echt niet doen als ik jou was.
    Ik heb het gedaan en mijn goede hoop is écht weg nu.
    -cry-

    Slimbo (cat)
    Dat had ik gisteren ook dus ik doe het niet nog een keer :'
    D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Slimbo (cat)
    Dat had ik gisteren ook dus ik doe het niet nog een keer :'
    D


    Hahaha, ik wist dat jij het gister had gedaan en toch keek ik hem na. Al heb ik hem globaal na gekeken en kwam ik uit op 23 punten en heb ik wat opdrachten overgeslagen want ik wist m'n antwoorden niet meer.. Maar toch, ik heb een 6,4 nodig. 23 punten staat voor; 4,4 / 6,4....


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sorenos schreef:
    (...)

    omg fijn om te weten dan >.> dat ze juist dit jaar dan lekker moeilijk maken >.>


    Ja, idd mijn lerares zei dat dus ook. Ik heb 'm morgen D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Referee schreef:
    (...)

    Hahaha, ik wist dat jij het gister had gedaan en toch keek ik hem na. Al heb ik hem globaal na gekeken en kwam ik uit op 23 punten en heb ik wat opdrachten overgeslagen want ik wist m'n antwoorden niet meer.. Maar toch, ik heb een 6,4 nodig. 23 punten staat voor; 4,4 / 6,4....


    ik wilde t eerst ook niet.... maar uiteindelijk heb ik t toch gedaan xD en nu ben ik er best blij mee :Y) Het is beter dan ik dacht, ik had 29 zowiezo goed ongeveer. En daarbij heb ik alle antwoorden die ik niet meer wist fout geteld, en er zijn een paar twijfelvragen die ik fout heb gesteld.

    en er zijn heel veel klachten (1 op de 5 nu) dus alleen maar goed voor de normering! =3 dus allemaaal klagen hoor! :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik doe alleen maatschappij dit jaar. Volgend jaar de rest. Ik heb echt faalangst ervoor ;-;


    SLOAN.