• Er zijn al meerdere topics over het succes wensen met examens etc. Maar wat ik me nu afvroeg:

    hoe gingen je examens?

    Houd het gewoon up-to-date door de hele examens door :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb morgen biologie!!!!!!!!!! :C

    ECHT GEEN ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Vandaag scheikunde gehad. Ging bagger. Morgen Nederlands. Dat gaat wel. Zie nu nog op tegen Duits, Bio en geschiedenis.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn vriendin moet volgend jaar al examens doen, de tijd gaat snel xd


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Soundeffect schreef:
    Vandaag scheikunde gehad. Ging bagger. Morgen Nederlands. Dat gaat wel. Zie nu nog op tegen Duits, Bio en geschiedenis.


    volgens mij heb je dan vmbo. Maar Duits is erg makkelijk hoor denk ik.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nog niet begonnen maar al enorm veel stress!


    Has no one told you she's not breathing?

    Sorenos schreef:
    (...)

    volgens mij heb je dan vmbo. Maar Duits is erg makkelijk hoor denk ik.


    Ja, klopt. 8D
    Denk je? Ik weet niet. Teksten lezen en vragen maken en zo. Ik dénk dat het heel makkelijk gaat worden, maar zul je net zien dat het tegenvalt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ja, klopt. 8D
    Denk je? Ik weet niet. Teksten lezen en vragen maken en zo. Ik dénk dat het heel makkelijk gaat worden, maar zul je net zien dat het tegenvalt.


    het ligt misschien aan mij, maar ik heb eens een duits leestoets gemaakt, had ik geen enkel vraag fout ofzo haast xD zonder te oefenen :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    ik had vandaag scheikunde, ik heb het echt verknald!!
    hopelijk gaat Nederlands morgen wel goed., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb mijn examens pas over een paar weken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik heb mijn examens pas over een paar weken.


    wat voor niveau doe je dan? of woon je in belgië?


    Ligt and Darkness are both very different..

    ik keek net nog op de site met statistieken ongeveer 1 op de 4 havo leerlingen heeft geklaagd over Nederlands Ce, is toch wel veel vind ik xD. Vorig jaar kwamen ze niet hoger dan 2000 en nu bam 10000 er bij xD 12260 dit is officieel.
    Info van http://www.examenklacht.nl/statistieken


    Love sheds light one the darkest of times

    Slash schreef:
    ik keek net nog op de site met statistieken ongeveer 1 op de 4 havo leerlingen heeft geklaagd over Nederlands Ce, is toch wel veel vind ik xD. Vorig jaar kwamen ze niet hoger dan 2000 en nu bam 10000 er bij xD 12260 dit is officieel.
    Info van http://www.examenklacht.nl/statistieken


    ik had het gezien :P maar het is ong 1 op de 5 he xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Vandaag tekenen gehad. Was te doen, denk ik :S Hebben jullie ook gehoord over de verkeerde bijlagen die uitgedeeld zijn? Op zeker zeven scholen hebben eindexamenkandidaten van het vwo bij hun examen de bijlage van het havo-examen gekregen! En nu willen ze die examens ongeldig laten verklaren... het probleem is dat ik niet weet of ze het tekenen examen van alle vwo'ers ongeldig laten verklaren, of alleen die van die scholen. Het lijkt me het laatste, maar zolang ik het niet zeker weet... :O

    En anders moet ik het herkansen(huil)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Anikachan schreef:
    Vandaag tekenen gehad. Was te doen, denk ik :S Hebben jullie ook gehoord over de verkeerde bijlagen die uitgedeeld zijn? Op zeker zeven scholen hebben eindexamenkandidaten van het vwo bij hun examen de bijlage van het havo-examen gekregen! En nu willen ze die examens ongeldig laten verklaren... het probleem is dat ik niet weet of ze het tekenen examen van alle vwo'ers ongeldig laten verklaren, of alleen die van die scholen. Het lijkt me het laatste, maar zolang ik het niet zeker weet... :O

    En anders moet ik het herkansen(huil)


    echt alle scholen. Want anders hebben niet iedereen gelijke kansen gehad ;o anders zou het zo kunnen zijn dat de ene makkelijker is dan de andere zeg maar.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Dat zou echt te k*t zijn... dan ga ik huilen... :(


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?