• Ik heb het aan Hel gevraagd, die het weer aan een mod heeft gevraagd ... En als het goed is mag ik dit vragen. Zo niet ... Ja, oké, ik heb het in ieder geval van te voren gevraagd. :'D


    Lieve mensjes,

    Ik ben op zoek naar creatieve artiesten, die mij kunnen helpen om mijn website op te bouwen. Deze website draait puur om artistieke uitingen, het draaien van een blog met korte vervolgverhalen en leuke, soms ook spannende updates, mijn eigen verhalen en die van een kleine, vaste groep anderen en een klein forum dat ook alleen gericht is op creativiteit. Dit idee mag misschien zo op het oog enigszins op Q lijken, maar niets is minder waar. Sowieso al omdat dit om een vaste groep mensen gaat en anderen hierbij zelf niet de kans zullen krijgen om op de site zelf verhalen of foto's te plaatsen.
    Hier zoek ik dus wel mensen voor, en daar kunnen jullie bij zijn.

    Ik zoek mensen die;

    - Short stories kunnen schrijven en/of kunnen bloggen (creatief, fashion, fetisj, wat er ook maar te pas komt of vraag naar zal zijn)
    - Vervolgverhalen kunnen schrijven
    - Zelfstandig model kunnen staan/foto's kunnen maken en/of kunnen bewerken. (Dit namelijk ook in verband met ideeën die nog even een geheimpje blijven!)
    - Mensen die denken een geweldig ander idee te hebben voor aanvulling en mij daarvan kunnen overtuigen!

    Daarvoor 'eis' ik wel;
    - Een leeftijd van 16+
    [Omdat de website hier wel op gericht wordt. Het wordt geen erotische site, maar zal zo nu en dan wel net wat meer de vibe daarvan hebben of andere meer 'volwassen' onderwerpen.]
    - Iemand die niet na 3x al afhaakt
    - Een voorbeeld van wat je kunt, met jouw eigen idee. Je mag zelf je onderwerp kiezen, hoe je dat doet/schrijft/tekent/vastlegt of whatever, overtuig me gewoon dat jij goed bent! (:
    - Een beschrijving van jou, waarom jij leuk en creatief genoeg bent om erbij te horen in het team! (:


    Als er nog vragen zijn hoor ik het gaag.



    Edit; Tot morgenavond 20:00 mag er nog steeds auditie gedaan worden. Laatste kansen! (bloos)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 14:07 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja jongens, allemaal doen. 't Wordt veelbelovend. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    k ga eens kijken of ik een short story/blog in elkaar kan zetten xD

    Nope ben onder de 16.

    Positive schreef:
    Nope ben onder de 16.

    I'm sorry baby, ik ben niet echt creatief (no_chears)


    -

    Positive schreef:
    Nope ben onder de 16.


    Helaas. Niks persoonlijks of gemeens mee bedoelt, maar ik vind het hypocriet om iemand die onder de 16 is in een main-team te stoppen voor een site die wel meerendeels op 16+ gericht zal zijn.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 19:51 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    JackyDaniels schreef:
    I'm sorry baby, ik ben niet echt creatief (no_chears)


    Jij kan columns maken toch? (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Positive schreef:
    Nope ben onder de 16.


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    JackyDaniels schreef:
    I'm sorry baby, ik ben niet echt creatief (no_chears)

    Pfft, echt wel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat klinkt alsof het best veel tijd in beslag neemt o_o En ik ben nogal van 't uitstellen, dus waarschijnlijk ben ik niet toegewijd genoeg. Maar ik moet zeggen dat 't wel als een geweldig idee klinkt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil wel een vervolg verhaal schrijven, maar ik ben pas 14 (huil)(no_chears)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Excalibur schreef:
    Dat klinkt alsof het best veel tijd in beslag neemt o_o En ik ben nogal van 't uitstellen, dus waarschijnlijk ben ik niet toegewijd genoeg. Maar ik moet zeggen dat 't wel als een geweldig idee klinkt.


    Dagelijks zou niet eens hoeven als het team sterk/groot genoeg is, maar er moet wel een regelmatige inzet komen van alle kanten, anders loopt het natuurlijk niet...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Jij kan columns maken toch? (wbw)

    Het is duidelijk dat je mijn columns nog nooit hebt gelezen haha (quote)


    -

    Reverend schreef:
    (...)
    Pfft, echt wel.

    Oja? Dan weet jij meer dan mij *O*


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Oja? Dan weet jij meer dan mij *O*

    Blijkbaar. Ik weet dat jij gewoon goed kan schrijven. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)