• Dat je niet goed bent in een vak. Heel erg leert voor een proefwerk uiteindelijk een onvoldoende hebt of net een voldoende en dan voor het volgende proefwerk niet meer zoekt te leren. Hier heb ik nu last van. Ik ben echt slecht in natuurscheikunde, leer hier goed voor alleen ik heb altijd nog een slecht punt gehaald. Vorige keer had ik niet geleerd kreeg ik een 4. Nu ben ik ook weer aan het leren, en snap ik het nog niet helemaal *zucht* en ik weet al dat ik voor dat proefwerk een 5 of iets krijg.

    Wie heeft dit ook?


    <3

    Dat had ik altijd voor Frans, maar ik heb die rot taal laten vallen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JackWilshere schreef:
    Dat had ik altijd voor Frans, maar ik heb die rot taal laten vallen (:


    They fell in love, didn't they?

    aaah ik heb niet dat ik heel slecht ben in speciaal in een vak maar nask ligt mij ook niet zo helaas :( als ik jou was zou ik gewoon bijna een week van te voren beginnen met leren, als je iets niet snapt meteen naar je leraar en als het zo doorgaat zo snel mogelijk laten vallen of bijles nemen. ik snap dat het niet heel erg stimuleerend voor je is maar blijf je er gewoon voor inzetten, ervoor leren en blijf je best er voor doen en uiteindelijk komt het wel goed!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    oh jaaah, dat heb ik ook
    meid ik heb een tip.
    Laat dat vak lekker vallen, als je er niet goed in bent zul je er later ook nooit wat mee gaan doen.


    Expect the unexpected

    met frans -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb ik soms bij wiskunde, ik lees het dan heel vaak door en dan snap ik het voor mijn gevoel, krijg ik mijn cijfer terug 5.8 -,-


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Desilio schreef:
    met frans -.-
    Leer ik niet ergens in de 5 . Leer ik heb ik voor 3 so's een 3 gehaald --'

    Had ik met wiskunde op havoniveau (daarvoor zat ik op het vmbo en dan ging 't wel redelijk). Dan haalde ik met leren een vijf en zonder leren een vijf. Ja, toen besloot ik er ook geen donder meer voor te doen. Uiteindelijk haalde ik een drie op m'n eindexamen, (met eindcijfer vier), slaagde dankzij sterke compensatiepunten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik altijd voor wiskunde bij proefwerken, dus nu ga ik me meer concentreren op het vak erna, want het heeft toch niet echt zin.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    BadBlood schreef:
    oh jaaah, dat heb ik ook
    meid ik heb een tip.
    Laat dat vak lekker vallen, als je er niet goed in bent zul je er later ook nooit wat mee gaan doen.


    Ik laat dat vak ook volgend jaar vallen,


    <3

    Dat heb ik dus voor duits. Maar dan was het iets gekker. Leerde ik had ik een 1, leerde ik niet had ik een 5. Dus dat was best wel raar.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Godzijdank heb ik natuurkunde en scheikunde laten vallen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Frans, ik leer me de pokken en dan krijg ik zoon dikke epic fail(huil)

    Een tip voor nask: maak niet gewoon de opdrachten en begin een week van tevoren met leren. Natuurkunde en scheikunde moet je vooral heel vaak doen. Want met één formule in de uitleg kunnen ze 5 verschillende vragen maken, die je wel moet snappen. En daarvoor zijn de vragen in het boek. Dus maak niet een samenvatting en leer die alleen, maar oefen ook opdrachten tijdens het leren. Als die goed gaan, kan je ook eventueel extra oefeningen vragen of op internet zoeken.

    Ik heb dat eerlijk gezegd niet zo gehad. Ik heb altijd met al mijn vakken ruim voldoende gestaan. Op Frans na. Maar daar had ik een slechte lerares voor. En dan had ik het nog kunnen snappen, maar ik deed er gewoon geen donder voor, haha. Dus dan gaat dat natuurlijk niet lukken.


    To live would be an awfully big adventure

    Veel te veel vakken, eigenlijk.
    Ik leer me dood, maar tijdens proefwerken krijg ik black - outs en weet ik niets meer. Of dan denk ik dat ik het proefwerk wel goed heb gemaakt, krijg ik alsnog een 4.8 of zo.


    everything, in time