• Dat je niet goed bent in een vak. Heel erg leert voor een proefwerk uiteindelijk een onvoldoende hebt of net een voldoende en dan voor het volgende proefwerk niet meer zoekt te leren. Hier heb ik nu last van. Ik ben echt slecht in natuurscheikunde, leer hier goed voor alleen ik heb altijd nog een slecht punt gehaald. Vorige keer had ik niet geleerd kreeg ik een 4. Nu ben ik ook weer aan het leren, en snap ik het nog niet helemaal *zucht* en ik weet al dat ik voor dat proefwerk een 5 of iets krijg.

    Wie heeft dit ook?


    <3

    Oh, ik had dat altijd bij biologie. Ik kon dat gewoon echt niet en ik haatte dat echt. Nu is dat bij economie waarschijnlijk ook het geval, dat vak boeit me echt niet!

    Ja met de talen als ik woorden en zo moet leren,door mijn dyslexie. Ik heb dat bij engels ook half opgegeven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Had ik met wiskunde. Ik heb zwaar dyscalculie, haalde altijd 4en en 3en en heel af en toe met geluk een 5. Maar ik ben echt een doorzettertje. Ik heb met mijn vader echt elke avond minstens 2 uur aan wiskunde gezeten, en ik heb uiteindelijk op mijn eindlijst een 5 weten te staan en ben overgegaan. Ik heb het mogen laten vallen (:

    "Juist als je ergens niet goed in bent, moet je je daarop focussen en zorgen dat je er sterker in word,, - Dirk Kuyt


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    "Juist als je ergens niet goed in bent, moet je je daarop focussen en zorgen dat je er sterker in word,, - Dirk Kuyt

    Dat vind ik een mooie!

    OT: Daar heb ik last van bij Biologie --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hmm, ik heb dat meestal bij M&O. :')
    Wat ik ook doe, het is altijd weer nét het verkeerde.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb het altijd bij wiskunde, echt gewoon altijd!
    dan leer ik heel goed en alles en dan haal ik gewoon nog een 5 ofzoo:@:@


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing