• Ik heb sinds ik naar het middelbare school gegaan iedereen een beetje buitengesloten van mijn leven. De helft heb ik simpel weg nooit vertelt en er is van mijn klas pas een iemand bij mij thuis geweest. (ook omdat ik heel ver weg woon van mijn school)
    Maar nu is er een jongen, en opeens op andere manier weet hij door mijn muur door te breken. Niet als verliefdheid maar gewoon als een soort beste vriend.
    Stiekem wil ik dit niet, ik wil gewoon mijn persoonlijke leven ver weg van mijn school vandaan houden.

    Het is niet dat ik geen vrienden heb bij mij in klas, die heb ik er best veel, alleen ik vertel hun eigenlijk nooit wat over mijn problemen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 23:01 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    StJimmy schreef:
    Misschien is het wel goed voor je. Hij kan dat niet voor niets. Misschien wil je het toch wel onbewust.
    Als je het echt niet wilt moet je het op een of andere manier tegen houden,maar dat is moeilijk als je hem niet kwijt wilt als vriend.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    misschien moet je het gewoon rustig aan doen, eerst gewoon ergens anders afspreken na school? Je hoeft hem toch nog niet meteen mee naar huis te nemen?


    Save me from myself.

    Misschien denk je dat je het niet wilt maar diep van binnen misschien wel..
    Als hij echt de enige is...

    Genius schreef:
    Dan laat je het niet toe :W


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    StJimmy schreef:
    Misschien is het wel goed voor je. Hij kan dat niet voor niets. Misschien wil je het toch wel onbewust.
    Als je het echt niet wilt moet je het op een of andere manier tegen houden,maar dat is moeilijk als je hem niet kwijt wilt als vriend.


    StJimmy heeft alles al gezegt, wat er te zeggen viel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dan is het alleen maar goed. dingen gebeuren altijd met een reden.

    Ik zat een tijdje geleden in precies dezelfde situatie. Ik heb het toegelaten, alleen daar heb ik nu ongelooflijk veel spijt van. Dat meisje (want het was een meisje bij mij) weet nu heel veel van mij en daar voel ik me totaal niet prettig bij. Ik voel me heel kwetsbaar nu.
    Dit betekent niet dat het verkeerd is als iemand door die muur heen breekt, maar pas wel op wat je diegene allemaal verteld, want anders krijg je er misschien spijt van.

    Prudentia schreef:
    Ik zat een tijdje geleden in precies dezelfde situatie. Ik heb het toegelaten, alleen daar heb ik nu ongelooflijk veel spijt van. Dat meisje (want het was een meisje bij mij) weet nu heel veel van mij en daar voel ik me totaal niet prettig bij. Ik voel me heel kwetsbaar nu.
    Dit betekent niet dat het verkeerd is als iemand door die muur heen breekt, maar pas wel op wat je diegene allemaal verteld, want anders krijg je er misschien spijt van.


    Als je haar vertrouwt, waarom zou het dan erg zijn als ze je kent?
    Ze zou je kunnen steunen op moeilijke momenten, omdat ze jou dan snapt/begrijpt.

    OP:
    Ik weet best hoe dat voelt, maar ik heb het toe gelaten en dat telkens weer. Maar alleen bij mensen waarbij ik me ook echt prettig voel. En ik heb daar tot nu toe geen spijt van gehad.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 9:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Als je haar vertrouwt, waarom zou het dan erg zijn als ze je kent?
    Ze zou je kunnen steunen op moeilijke momenten, omdat ze jou dan snapt/begrijpt.


    Dat is nou juist het probleem. Ze doet de laatste tijd nogal vreemd tegen me, maakt grapjes over wat ik haar heb verteld enzo. Ik heb het idee dat ze vind dat ik overdrijf, terwijl ik gewoon heb verteld hoe het op mij overkomt en hoe ik het beleef.

    Prudentia schreef:
    (...)

    Dat is nou juist het probleem. Ze doet de laatste tijd nogal vreemd tegen me, maakt grapjes over wat ik haar heb verteld enzo. Ik heb het idee dat ze vind dat ik overdrijf, terwijl ik gewoon heb verteld hoe het op mij overkomt en hoe ik het beleef.


    Hmmm, dat is dan wel slecht van haar... Heb je ook al gevraagt waarom ze zo is? Begin een groot gesprek met haar en vertel wat jij ervan vind. Dat helpt meestal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Hmmm, dat is dan wel slecht van haar... Heb je ook al gevraagt waarom ze zo is? Begin een groot gesprek met haar en vertel wat jij ervan vind. Dat helpt meestal.


    Dat heb ik al een keer geprobeerd, en toen werd ze vet chaggerijnig (of hoe je dat ook schrijft). Maar misschien heb je wel gelijk, en moet ik het nog een keer proberen.

    Even OT nog:
    Vertel hem alleen dingen als je zeker weet dat, zelfs als jullie geen vrienden meer zijn, hij niks gaan lopen rondbazuinen.

    Prudentia schreef:
    Dat heb ik al een keer geprobeerd, en toen werd ze vet chaggerijnig (of hoe je dat ook schrijft). Maar misschien heb je wel gelijk, en moet ik het nog een keer proberen.

    En anders was het misschien idd een vergissing... Niet iedereen past in je leven... Helaas...

    Prudentia schreef:
    Even OT nog:
    Vertel hem alleen dingen als je zeker weet dat, zelfs als jullie geen vrienden meer zijn, hij niks gaan lopen rondbazuinen.


    Dat is idd wel het beste, want niet iedereen blijft voor eeuwig bij je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik denk dat dat wel goed is hoor!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik ben ook altijd super gesloten... maar het kan nooit kwaad om goede vrienden te hebben. Als er echt iets ergs gebeurd, heb je tenminste iemand die naar je wilt luisteren en je wilt helpen, das super fijn!


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.