• Ja, die wil ik waarschijnlijk gaan kopen. Ik heb alleen ook hier en daar ook wat negatieve reviews gelezen van mensen die hem hadden gekocht en zeiden dat het een slechte mobiel was. Nu vraag ik me af of het ook echt een slechte mobiel is?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb 'm niet, sorry.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb m. Goede telefoon (: Alleen de widgets zijn vervelend, maar hij smst heel makkelijk enzo.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 17:21 ]

    Ikke! Het is een kei goeie mobiel, zeker kopen. Ik heb een roze :3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dominance schreef:
    Ik heb m. Goede telefoon (: Alleen de widgets zijn vervelend, maar hij smst heel makkelijk enzo.


    Dus het toetsenbord is ook wel chill?

    @Leni ; Ik denk dat ik hem ga kopen in het wit met blauw ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Dus het toetsenbord is ook wel chill?

    @Leni ; Ik denk dat ik hem ga kopen in het wit met blauw ;3

    Oh die heb ik nog niet gezien, maar lijkt me wel mooie kleur!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb hm, maar ik wil een andere (bloos).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb hem gehad, rot toetsenbord en bij mij ging die niet meer schuiven..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    LENI schreef:
    (...)
    Oh die heb ik nog niet gezien, maar lijkt me wel mooie kleur!


    Het is wel apart, tenminste wat anders dan een Blackberry
    http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1271057527.jpeg


    Aan niets denken is ook denken.

    Je moet er even aan wennen, maar daarna issie wel goed.


    Your make-up is terrible

    Je kan het ook in de winkel vragen of het een goede telefoon is?
    Ik wou een LG Renoir kopen, maar die man in de winkel raadde het me af omdat er zo veel slechte dingen over bekend/gezegd waren.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    Je kan het ook in de winkel vragen of het een goede telefoon is?
    Ik wou een LG Renoir kopen, maar die man in de winkel raadde het me af omdat er zo veel slechte dingen over bekend/gezegd waren.


    Dat zou inderdaad kunnen, maar volgens mij is hij niet meer in de winkel te koop.. LG schijnt niet zo'n goed merk te zijn, wel aardig van die man trouwens, dat hij dat eerlijk zei.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb 'm ook. En ik vind 'm nogal kut. Hij loopt vaak vast en heb vaak geen internet en bereik.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Decisions schreef:
    Ik heb 'm ook. En ik vind 'm nogal kut. Hij loopt vaak vast en heb vaak geen internet en bereik.


    Zit er wifi op?


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Dat zou inderdaad kunnen, maar volgens mij is hij niet meer in de winkel te koop.. LG schijnt niet zo'n goed merk te zijn, wel aardig van die man trouwens, dat hij dat eerlijk zei.


    Hmm ja dan houd het op ghehe, maar je zou het altijd nog kunnen vragen als je het niet zeker weet ook al is hij niet meer te koop. Denk ik..
    En idd, daar was ik wel blij mee ja(: .. Nu heb ik een die het al bijna 2jaar vol houdt, en hij is nog helemaal heel ook. Dat lukt me normaal gesproken niet haha.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    (...)

    Hmm ja dan houd het op ghehe, maar je zou het altijd nog kunnen vragen als je het niet zeker weet ook al is hij niet meer te koop. Denk ik..
    En idd, daar was ik wel blij mee ja(: .. Nu heb ik een die het al bijna 2jaar vol houdt, en hij is nog helemaal heel ook. Dat lukt me normaal gesproken niet haha.


    Ghehe, dat is wel mooi ja.


    Aan niets denken is ook denken.