• Ja, die wil ik waarschijnlijk gaan kopen. Ik heb alleen ook hier en daar ook wat negatieve reviews gelezen van mensen die hem hadden gekocht en zeiden dat het een slechte mobiel was. Nu vraag ik me af of het ook echt een slechte mobiel is?


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Dus het toetsenbord is ook wel chill?

    @Leni ; Ik denk dat ik hem ga kopen in het wit met blauw ;3


    Ik ben er blij mee en kan er snel mee typen.

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik ben er blij mee en kan er snel mee typen.


    Dan denk ik dat ik hem gewoon ga kopen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Het is even wennen maar verder is hij wel goed.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb die van mij nu ongeveer een jaar en hij bevalt wel, zorg wel dat er geen kruimels op het qwerty gedeelte komen, dan doen ze het niet meer zo goed(A)
    Wel raad ik je aan om overal een wachtwoord op te zetten voordat je het kunt veranderen etc. Want hij gaat nog wel eens van de ontgrendeling af in je broekzak of in je tas (bij mij tenminste) En als je geen internet abbonement hebt en ook geen internet wil gebruiken, zou ik ook uitzetten dat je internet kunt gebruiken zegmaar. Want als hij van de ontgrendeling afgaat en hij gaat op internet... (lees: dat is mij gebeurd en dat was 10 euro aan beltegoed opeens foetsie weg...)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik heb er één en vind 'm wel fijn. Makkelijk smsen enzo. (:


    Opgeven is geen optie.

    Elke gsm heeft z'n goeie en slechte kanten. En de ene doet het al wat beter dan die andere. Dus ga niet af op die reviews. (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Die gebruikte ik als mijn oude mobiel. Ik wil die nog verkopen, dus als je hem goedkoper wil als uit de winkel ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Die gebruikte ik als mijn oude mobiel. Ik wil die nog verkopen, dus als je hem goedkoper wil als uit de winkel ;D


    =D


    Aan niets denken is ook denken.

    Nee ik heb hem niet.. Ik heb een bb.

    Mr een vriendin van me heeft die ook, en die vind het een geweldige mobiel :)


    What is youre favo scary movie?

    Ja die heb ik denk ik. kun je er een foto van neerzetten van google?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had hem en na een half jaar had ik er genoeg van en kocht een bb

    Poseidon schreef:
    Ik heb 'm niet, sorry.


    It's going to be difficult, but not impossible.