• Kun je haar vooral helemaal gek maken door d'r lieve koosnaampjes te geven! 8D
    Boterbloempje, toetebolletje, suikertaartje, snoesje, honnepon en alles wat maar walgelijk zoet is, heeft gegarandeerd succes! *O*

    Leef jullie dus vooral uit, nu jullie je kans hebben! *O*

    [She's gonna kill me for this, dus maak het mijn pijn waard en gooi er een paar goede troetelnaampjes uit! ;D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aardappeltje ..

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Maar, maar, pompelmoentje ... Zoiets doe je toch niet zomaar?(huil)


    Vragen wel, je hebt geluk dat ze het niet mogen doen... En je hebt nog meer geluk dat ik zelf geen mod ben :Y)
    Reken erop dat jij nog problemen gaat krijgen met Toetebolletje *vind het jammer dat er geen emoticon is die met een zweep rondzwaait*

    Fellatio schreef:
    (...)

    Een mod die doet gezellig mee denk je dat je lukt ? ;D

    Ja echt he, ze zetten zelfs MIJN mod tegen me op.... Bedankt Sam&Sam xD

    Oh my god dat is zò irritant he. -medelijden-

    Dominance schreef:
    Oh my god dat is zò irritant he. -medelijden-


    Dank je... is er tenminste nog één persoon op deze gruwelijke planeet die met me meevoelt*O*

    Hel schreef:
    (...)

    Vragen wel, je hebt geluk dat ze het niet mogen doen... En je hebt nog meer geluk dat ik zelf geen mod ben :Y)
    Reken erop dat jij nog problemen gaat krijgen met Toetebolletje *vind het jammer dat er geen emoticon is die met een zweep rondzwaait*


    Oh honneponnetje, wees toch niet zo vals. We weten allemaal dat je het meest zachte zonneschijntje van Q bent. (heart2)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hel schreef:
    (...)
    Ja echt he, ze zetten zelfs MIJN mod tegen me op.... Bedankt Sam&Sam xD


    Sorry lieverd :9~

    Honingzoet poppeke van me :9~ Lief schattepatateke <3

    -and now, I will go into hiding, like a badger-

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 22:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hel schreef:
    (...)
    Ja echt he, ze zetten zelfs MIJN mod tegen me op.... Bedankt Sam&Sam xD


    Ahwwwww heb medelijden met je

    -nee niet sarcastisch xd-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Oh honneponnetje, wees toch niet zo vals. We weten allemaal dat je het meest zachte zonneschijntje van Q bent. (heart2)


    Je zoekt echt ruzie hé?:P

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ahwwwww heb medelijden met je

    -nee niet sarcastisch xd-


    Hoezo? Ons snoepje verdient het toch om eens positief in de schijnwerper te staan? - Big evil grin-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hel schreef:
    (...)

    Je zoekt echt ruzie hé?:P


    Ja, en daarna wil ik goedmaakseks met je! :9~
    -Extra ruig-(wbw)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 22:15 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Hoezo? Ons snoepje verdient het toch om eens positief in de schijnwerper te staan? - Big evil grin-


    Nou ik heb al een gruwelijke hekel aan alsiemand mij schatje noemt ;D
    -een kerel die mij leukt vind noemt me dus heletijd schatje dushi lekkerding.. en hoevaak ik ook zegt dat hij daarmee moet kappen o-o HIJ LUISTERT NIET :(-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uhm... suikerzoetje? (no_chears)


    -

    Fellatio schreef:
    (...)

    Nou ik heb al een gruwelijke hekel aan alsiemand mij schatje noemt ;D
    -een kerel die mij leukt vind noemt me dus heletijd schatje dushi lekkerding.. en hoevaak ik ook zegt dat hij daarmee moet kappen o-o HIJ LUISTERT NIET :(-



    Dushi .... Hoe vind je die Dominique?
    Ghehehhe.

    I know, daarom pest ik 'r dus ook steeds mee. Ze is zo lekker op de kast te jagen op deze manier!(banana)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)


    Dushi .... Hoe vind je die Dominique?
    Ghehehhe.

    I know, daarom pest ik 'r dus ook steeds mee. Ze is zo lekker op de kast te jagen op deze manier!(banana)


    Ahwww ik heb echt medelijden met haar zo veel tegen 1 :(


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you