• Kun je haar vooral helemaal gek maken door d'r lieve koosnaampjes te geven! 8D
    Boterbloempje, toetebolletje, suikertaartje, snoesje, honnepon en alles wat maar walgelijk zoet is, heeft gegarandeerd succes! *O*

    Leef jullie dus vooral uit, nu jullie je kans hebben! *O*

    [She's gonna kill me for this, dus maak het mijn pijn waard en gooi er een paar goede troetelnaampjes uit! ;D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ahwww ik heb echt medelijden met haar zo veel tegen 1 :(


    Pas maar op, die is bijna net zo erg en sadistisch als dat ik ben ... Zoveel medelijden hoef je niet te hebben! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ahwww ik heb echt medelijden met haar zo veel tegen 1 :(


    Scheelt dat ik weet wie het zegt... Nancy maakt totaal geeeeeeeeeeen indruk op me :Y)

    Dushi is echt een FAAL om te zeggen xD

    Goedmaakseks..... een week in de kast zitten, dat mag je(wbw)

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Pas maar op, die is bijna net zo erg en sadistisch als dat ik ben ... Zoveel medelijden hoef je niet te hebben! *O*


    Ja maar op dit moment heb ik wel medelijden ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Pas maar op, die is bijna net zo erg en sadistisch als dat ik ben ... Zoveel medelijden hoef je niet te hebben! *O*

    Ineens komt de ware aard van iedereen op Q omhoog als ze met jou beginnen te praten. *O*


    -

    Lief creamerpiemertje.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hel schreef:
    (...)

    Scheelt dat ik weet wie het zegt... Nancy maakt totaal geeeeeeeeeeen indruk op me :Y)

    Dushi is echt een FAAL om te zeggen xD

    Goedmaakseks..... een week in de kast zitten, dat mag je(wbw)


    Toch heb ik medelijden(nerd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    (...)
    Ineens komt de ware aard van iedereen op Q omhoog als ze met jou beginnen te praten. *O*



    Hahaha, we maken er gewoon een grote fetisj boel van!
    Polyhousehold ... Of in dit geval polywebsitehold ftw! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Suikerprinsesje!
    Roomzoete vlinder!
    Vanille aarbeien cakeje!
    - is op dreef -
    Ik krijg nu wel honger trouwens... :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hel schreef:
    (...)

    Scheelt dat ik weet wie het zegt... Nancy maakt totaal geeeeeeeeeeen indruk op me :Y)

    Dushi is echt een FAAL om te zeggen xD

    Goedmaakseks..... een week in de kast zitten, dat mag je(wbw)


    Zeg honeybee, ik ben geen sub/slavin hoor. Met een beetje mazzel bespaar ik je, maar anders Domineer ik je alsof het de laatste dag van je leven is! (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    HARRYHARRY schreef:
    Suikerprinsesje!
    Roomzoete vlinder!
    Vanille aarbeien cakeje!
    - is op dreef -
    Ik krijg nu wel honger trouwens... :/


    Ga eten! kun je mij tenminste niet meer irriteren xD

    HARRYHARRY schreef:
    Suikerprinsesje!
    Roomzoete vlinder!
    Vanille aarbeien cakeje!
    - is op dreef -
    Ik krijg nu wel honger trouwens... :/


    Ik hou van jullie! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    HARRYHARRY schreef:
    Suikerprinsesje!
    Roomzoete vlinder!
    Vanille aarbeien cakeje!
    - is op dreef -
    Ik krijg nu wel honger trouwens... :/


    Door jou wil ik nu aardbeien


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Zeg honeybee, ik ben geen sub/slavin hoor. Met een beetje mazzel bespaar ik je, maar anders Domineer ik je alsof het de laatste dag van je leven is! (wbw)


    We'll see.... (wbw)
    Nancy omtoveren tot subje.... Klinkt ideaal :Y)

    Hel schreef:
    (...)

    We'll see.... (wbw)
    Nancy omtoveren tot subje.... Klinkt ideaal :Y)


    Alleen voor Matt of Zacky ... (wbw)
    Verder niet eens voor m'n vriend, dus dat zit er niet in. Ik ben gewoon níet onderdanig genoeg. So get on your fucking knees, babycakes!(wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dit word HET q avond topic van 19 mei, ik voel m aankomen x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.