• Dat mensen iets verzinnen en dat ze het dan na gaan doen omdat ze zelf niet iets beters kunnen verzinnen!

    - jullie ook?


    Love

    Hangt er vanaf over wat je het hebt..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ook, vooral omdat ik dit topic een paar dagen geleden zelf al aangemaakt heb. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tranquillity schreef:
    Hangt er vanaf over wat je het hebt..


    We accept the love we think we deserve.

    Cthulhu schreef:
    Ik ook, vooral omdat ik dit topic een paar dagen geleden zelf al aangemaakt heb. :W


    haha xd nice <3


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Fearful schreef:
    (...)

    haha xd nice <3


    oh my god -.-'

    Ik snap niet wat je bedoeld.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heel irritant, zeker als je ze heel goed kent...


    Jump and touch the sky.

    Ik neem aan dat jij de bieberfever hebt, dan doe jij ook iemand na die dat verzonnen heeft. Iedereen doet het wel eens, dat is niet irritant, zo is de mens nou eenmaal. Als je je aan zulke dingen gaat irriteren, is het leven totaal niet leuk meer.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik neem aan dat jij de bieberfever hebt, dan doe jij ook iemand na die dat verzonnen heeft. Iedereen doet het wel eens, dat is niet irritant, zo is de mens nou eenmaal. Als je je aan zulke dingen gaat irriteren, is het leven totaal niet leuk meer.


    You Rocks!!

    die is echt goed :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nee dat heb ik niet


    What is youre favo scary movie?

    Zoals topics? Ja :'D

    Rickjuh schreef:
    Ik neem aan dat jij de bieberfever hebt, dan doe jij ook iemand na die dat verzonnen heeft. Iedereen doet het wel eens, dat is niet irritant, zo is de mens nou eenmaal. Als je je aan zulke dingen gaat irriteren, is het leven totaal niet leuk meer.
    dat is het helemaal niet!


    Love

    brownn schreef:
    (...) dat is het helemaal niet!

    Girl, you made my day :'D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 17:13 ]

    *Denkt meteen aan Ian Thomas of iets.*

    Maar ik snap wat je bedoeld. Vroeger toen ik klein was deed een toen nog vriendin van me me altijd na-apen met tekeningen inkleren. Toen zei zo jongen tegen me, dan moet je net alsof doen ofdat je die kleur gebruikt maar niets kleurt. Toen was er meteen van afgeleerd.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 17:15 ]


    <3

    Het zit in de psychologie van de mens om anderen te kopiëren. We streven namelijk naar perfectie en als we zien dat iemand anders iets doet wat ons bevalt, gaan wij dat ook doen. Meestal zijn we niet eens bewust van het feit dat we iemand nadoen. En iedereen det het ook. Er is niemand die kan zeggen dat hij of zij nooit iemand heeft nagedaan.
    Je moet echt 100% rebel zijn om daar tegen in te kunnen gaan. En rebellie is niet altijd een goede zaak.
    Ik ben zulke topics echt beu. Negeer het en move on.


    Where there is a sea there are pirates...