• Zo voelde het O__O

    Kimmy (JustHateLove) en ik waren zo vet droog op mijn kamer aan het laptoppen.
    Horen we ineens een vet harde knal!
    Het leek net of de muren op ons af kwamen en de ramen klapte half dicht.
    Heeft iemand anders het ook gehoord?
    Of was het alleen hier?

    Ik freakte helemaal aangezien het hele 21 mei drama dus ik dacht echt dat we dood gingen xD


    EDIT: Het was gekomen door 2 f16 dingen die acter een passagiers vliegtuig gingen zonder radio contact en ze gingen door de geluids barrière. Half Friesland heeft het gehoord :'D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 14:55 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    O.o weird... Ik heb niks gemerkt ofzeu

    Creation haar broer dacht dat het misschien vliegtuig was die door geluidsbarrière ding ging :O

    maar serieus ik schrok me rot en had echt zoiets van 'Huu wat the foeekkk!' o.O' en toen dacht ik van 'wow ze zijn dag te vroeg'


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    niks gemerkt xD


    Where words fail, music speaks

    Ja, hier ook Ö

    -drie knallen trouwens. Eerst een hele harde, dan ietsje zachter vlak erna en toen weer een harde bam 8D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 14:07 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ja, hier ook Ö
    OMG nu word ik bang


    Where words fail, music speaks

    Soundeffect schreef:
    Ja, hier ook Ö

    -drie knallen trouwens. Eerst een hele harde, dan ietsje zachter vlak erna en toen weer een harde bam 8D


    Waar woon je O__O Wij zitten hier in Friesland vlak bij Heerenveen.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ok nu hoorde ik dus ook net een knal.. of het was gewoon de poetster op school xD


    Where words fail, music speaks

    Creation schreef:
    (...)

    Waar woon je O__O Wij zitten hier in Friesland vlak bij Heerenveen.


    Ook Friesland..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aan de andere kant van nederland is het stil:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [url] http://buurtlink.nl/3333GX/zwijndrecht/Narcisstraat/910801/Harde+knal+klapontploffing+20mei [/url]

    http://frontpage.fok.nl/nieuws/385981/1/1/50/harde-knal-in-atmosfeer-zuid-limburg.html

    dit begint creepy te worden, overal en nergens knallen. Je gaat me toch niet vertellen dat die bijbel gelijk heeft he?! o.O'


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Gisteren twee Russische bommenwerpers onderschept op de Noordzee omdat ze zich niet bekend wilden maken, jippie o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JustHateLove schreef:
    [url] http://buurtlink.nl/3333GX/zwijndrecht/Narcisstraat/910801/Harde+knal+klapontploffing+20mei [/url]

    http://frontpage.fok.nl/nieuws/385981/1/1/50/harde-knal-in-atmosfeer-zuid-limburg.html

    dit begint creepy te worden, overal en nergens knallen. Je gaat me toch niet vertellen dat die bijbel gelijk heeft he?! o.O'


    Dit gebeurt vaker, knallen in de horizon. Niets om bang voor te zijn. En btw, de bijbel heeft nooit gelijk gehad x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dit gebeurt vaker, knallen in de horizon. Niets om bang voor te zijn. En btw, de bijbel heeft nooit gelijk gehad x)


    Oké :'D Als het niet zo is dan komen we bij je spoken als we dood zijn xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dit gebeurt vaker, knallen in de horizon. Niets om bang voor te zijn. En btw, de bijbel heeft nooit gelijk gehad x)


    Daar ga ik niet op in, want daar ben ik het toch niet mee eens en dat is een andere discussie ... Maar de bijbel had in dit geval gelijk. De onderzoeker niet ... Er zou een nieuwe zondvloed komen, maar God heeft ons beloofd na Noach dit nooit meer mee hoeven te maken, dus dat is het niet. ;D
    Gewoon een fout van mensen in dit geval, niet eens van het boek/het geloof. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dit gebeurt vaker, knallen in de horizon. Niets om bang voor te zijn. En btw, de bijbel heeft nooit gelijk gehad x)

    Neem dat terug (cat)
    'God straft onmiddelijk.' Op school loopt iemand tegen de deur op, ik lig helemaal in een deuk, en ik ga naar huis, laatste stukje lopen en knal, kop tegen de lantaarnpaal.