• een van mijn beste vrienden komt uit Rusland,
    hij is naar België gevlucht omdat er daar oorlog was (zijn zus en vader zijn vlak voor hem doodgeschoten)
    en kreeg gisteren avond een bericht dat hij terug moest naar zijn land.
    ik ben er echt kapot van,
    hij is hier 2 jaar geleden aangekomen en nu hij eindelijk vrienden heeft moet hij terug.
    hebben jullie ook al zo iets gehad, en kon je er toen iets aan doen?

    Dat is inderdaad heel vervelend! Vooral omdat hij redenen had om hier te komen, en zich waarschijnlijk ook heeft aangepast.
    En dan kijk je overstraat, en dan zie je die buitenlanders straal bezopen dingen jatten, mensen in elkaar slaan, en die mogen blijven. Hartverscheurend!
    Sterkte, voor jou en je vriend!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 16:47 ]

    EstrellaVida schreef:
    Dat is inderdaad heel vervelend! Vooral omdat hij redenen had om hier te komen, en zich waarschijnlijk ook heet aangepast.
    En dan kijk je overstraat, en dan zie je die buitenlanders straal bezopen dingen jatten, mensen in elkaar slaan, en die mogen blijven. Hartverscheurend!
    Sterkte, voor jou en je vriend!


    <3

    EstrellaVida schreef:
    Dat is inderdaad heel vervelend! Vooral omdat hij redenen had om hier te komen, en zich waarschijnlijk ook heeft aangepast.
    En dan kijk je overstraat, en dan zie je die buitenlanders straal bezopen dingen jatten, mensen in elkaar slaan, en die mogen blijven. Hartverscheurend!
    Sterkte, voor jou en je vriend!


    Idd. Ik vind het heftig en heel lullig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    EstrellaVida schreef:
    Dat is inderdaad heel vervelend! Vooral omdat hij redenen had om hier te komen, en zich waarschijnlijk ook heeft aangepast.
    En dan kijk je overstraat, en dan zie je die buitenlanders straal bezopen dingen jatten, mensen in elkaar slaan, en die mogen blijven. Hartverscheurend!
    Sterkte, voor jou en je vriend!


    dat wou ik dus net gaan zeggen...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sterkte (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dat is echt erg...
    sterkte!


    Fooled ya!

    Ik ben van Rusland en ik kan je zeggen dat als hij er terug naar toe gaat, hem niets zal overkomen.
    Rusland is een goed land en er zijn overal wel problemen, niet alleen daar.
    Hij zal wel goed terechtkomen, don't worry.


    Where there is a sea there are pirates...