• Oke ik had net een geniale ingeving.

    Misschien zijn we al wel duizenden keren vergaan zonder dat we het hebben gemerkt. Alle planeten [de we tot nu toe kennen] en sterren zijn geflitst of iets dergelijks naar een nieuwe universum, om daar een aantal jaren te leven. En als de tijd rijp is, vergaan we opnieuw. En zo gaat het dan verder.

    Oke en wat is jullie geniale ingeving/theorie?
    -Ja ik weet het, het is doelloos.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 20:31 ]


    They fell in love, didn't they?

    Dat het allemaal onzin is?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ooit vergaan we, en als het zover is kunnen we er niets aan doen. Wij zijn degenen die de wereld om zeep helpen, maar niemand doet er iets aan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hahahaha ik zie het al voor me.


    dead is easy, life's harder. ~

    We zijn al vergaan, daarom zie ik er zo uit(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stiekem zijn we al drie keer vergaan. We leven allemaal in het hiernamaals. Daar is het epic, want ze hebben een MacDonalds!

    Oké, en nu serieus:
    Ik maak me er niet zo veel zorgen over. Ik bedoel, we zullen ooit een keer vergaan en als het eenmaal zover is, kun je er toch niks aan doen!

    Als de tijd gekomen is zal de mensheid een andere planeet gekoloniseerd hebben, terwijl de aarde volledig uitgeput is. Als er werkelijk een planeet bestaat die overeenkomt met de aarde verwacht ik op deze planeet, net als de aarde, niet-aards leven.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 20:49 ]


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Iedereen zegt dat de aarde vergaat maar misschien gebeurt dat wel helemaal niet (:
    En alles heeft met een magnetisch veld te maken, niets gezeik over de atmosfeer, gehe..


    Kill them with kindness.

    Lazy schreef:
    Iedereen zegt dat de aarde vergaat maar misschien gebeurt dat wel helemaal niet (:
    En alles heeft met een magnetisch veld te maken, niets gezeik over de atmosfeer, gehe..


    Ooit vergaat wel de wereld. Mensjes hebben uitgerekend dat over 5 miljoen jaar de zon explodeert en dan is de aarde ook weg. Tenminste, het was iets in die richting.

    Hoe vaak de wereld al vergaan had moeten zijn volgens die gassies? Zo'n duizend keer (:

    Rocket schreef:
    We zijn al vergaan, daarom zie ik er zo uit(cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Maar dan zijn we toch niet echt vergaan? Dan zouden we allemaal dood zijn, weet je wel. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    10:10 zegt mijn vader. Dat vindt hij wel een mooie tijd :)

    Toen ik klein was hoorde ik voor de eerste keer van 2012 en ik zei toen spontaan;gaat de gescheidenis zich weer herhalen?Komen de dino's en komen wij dan ook weer terug...ik was toen 8 ofzo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Het is allemaal door mensen verzonnen, en er klopt gewoon niets van. (:

    Bovendien is het ook niet zo erg als de wereld wel vergaat, want dan hebben we er toch geen last meer van. Zijn we trouwens ook meteen van de problemen met het opwarmen van de aarde af. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als de aarde vergaat is het de schuld van de mensen
    We putten de aarde uit
    We behandelen de aarde als een onuitputtelijke bron
    Maar de aarde gaat ten onder
    Ooit
    Door de mensen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one