• Oke ik had net een geniale ingeving.

    Misschien zijn we al wel duizenden keren vergaan zonder dat we het hebben gemerkt. Alle planeten [de we tot nu toe kennen] en sterren zijn geflitst of iets dergelijks naar een nieuwe universum, om daar een aantal jaren te leven. En als de tijd rijp is, vergaan we opnieuw. En zo gaat het dan verder.

    Oke en wat is jullie geniale ingeving/theorie?
    -Ja ik weet het, het is doelloos.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 20:31 ]


    They fell in love, didn't they?

    Prudentia schreef:
    (...)

    Ooit vergaat wel de wereld. Mensjes hebben uitgerekend dat over 5 miljoen jaar de zon explodeert en dan is de aarde ook weg. Tenminste, het was iets in die richting.

    bedoel je niet 5 miljard?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    (...)
    bedoel je niet 5 miljard?

    Dan zijn we toch al lang dood allemaal dus waarom zouden we er ons druk over maken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    om 11:11:11 vergaat de wereld vandaag :Y) (toch volgens de christenen xD)

    neh; ik denk dat -hou je klaar voor een theorie die doelloos is- Ash uit POkemon in de eerste aflevering in coma is geraakt en de rest van de serie maar verder droomt. elke personage is een aspecht van zichzelf waarmee hij moet leven. en pas als hij al die aspecten volledig begrijpt en omarmt, gaat hij terug naar realiteit! ;D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik denk weleens dat als je dood bent dat je dan als iemand hel erg anders terug komt. Je kunt ook naar de hemel. in de hemel geloof ik maar de hel twijfel ik. Ik ben ook Christelijk dus daarom ok


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grizzly schreef:
    om 11:11:11 vergaat de wereld vandaag :Y) (toch volgens de christenen xD)

    neh; ik denk dat -hou je klaar voor een theorie die doelloos is- Ash uit POkemon in de eerste aflevering in coma is geraakt en de rest van de serie maar verder droomt. elke personage is een aspecht van zichzelf waarmee hij moet leven. en pas als hij al die aspecten volledig begrijpt en omarmt, gaat hij terug naar realiteit! ;D

    Oeh.. nog maar 20 minuten om te leven:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mayci schreef:
    10:10 zegt mijn vader. Dat vindt hij wel een mooie tijd :)

    Ik leef nog -à-


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ik leef nog -à-

    Ik ook! Nog negen minuten zoals ze nu zeggen (:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 10:53 ]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 10:55 ]

    Mayci schreef:
    (...)
    Ik ook! Nog negen minuten zoals ze nu zeggen (:

    Nog 6 minuten nu.
    Op mijn klok toch van mijn pc.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 10:58 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Nog 6 minuten nu.

    5

    Mayci schreef:
    (...)
    5

    3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    2

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 11:01 ]

    O nee..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nog 1 minuut, en dan vergaat de wereld. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Rocket schreef:
    O nee..

    1 minuut...
    BOEMMMMMMMMMMM 11 NA

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 11:01 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse