• Ja, ik ging echt dood vanaag..
    Wij hadden Nederlands en moesten allemaal dingen opnoemen waarbij we dachten aan cultuur. Uiteindelijk stonden er negen woorden op het bord en moesten we daar mee een verhaal schrijven, over cultuur.
    Nou, iedereen ging dus een informatief stukje en ik schreef een verhaaltje in de je/jij vorm.
    En uiteindelijk hing de stasiar die les gaf over me heen en begon ze mee te lezen. Iets daarna vroeg ze of ik het wou voorlezen voor de klas. Ik had toen nee gezechd omdat ik nogal slecht in voorlezen ben, en ik doodzenuwachtig word omdat ik iets van mezelf presenteer wat volgemij niet echt gerespecteerd word in de klas.
    Nouja, ik ging dus verder schrijven en rafelde het eind af wegens tijdgebrek. Maar toen ik het blaadje inleverde leesde ze het zelf voor.
    Ik was dus helemaal zunuwachtig en ging met men mobiel spelen. Maar uiteindelijk drukte ik het verkeerde knopje in en galmde opeens Chris Brown door het lokaal.
    En die stagair gewoon doorlezen, niemand had nog aandacht voor haar.

    Hebben jullie ook wel eens zoiets waar bij je denkt: shame... ?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 20:36 ]


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    borst > bord
    gezecht> gezegd.

    -Ik faal ook altijd.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 20:33 ]


    They fell in love, didn't they?

    Catdog schreef:
    borst > bord


    Haha :'D strijkgaan

    *Stagaire/stagair
    *presenteer


    Ontopic: Ja, heb ik ook weleens, kut (:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 20:35 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sorry, als ik snel typ maak ik veel typfoutjes, en ik ben niet goed in spelling..


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Guapa schreef:
    Sorry, als ik snel typ maak ik veel typfoutjes, en ik ben niet goed in spelling..

    ik ook niet, leve google chrome.


    They fell in love, didn't they?