• Maar ja, ik ging dus voor een 5 daagjes met mijn ouders, broers naar Limburg. Een soort centerparks. En vandaag gingen we in de middag eten in Hasselt omdat ik dat persé wou. -Daar was ik gaan eten net voor ik Tokio Hotel voor het eerst zag en dat waren goede herinneringen, haha- Dus wij daar heen. Rijden we voorbij Pukkelpop. Ik wou daar vet graag heen voor Ellie Goulding, Placebo, 3OH!3, You Me At Six, All Time Low, .. Maar ik had geen geld. allemaal weg door andere concerten, haha.

    Ik zeg tegen mijn papa dat hij moet stoppen want van op de weg zagen we dat podium kei goed. Ik dus meteen uit die auto. Door die schermen heb ik 3OH!3 heel de tijd vet goed kunnen zien daar. Dus een beetje heb ik hen gezien.

    En ja, daarvoor was ik dus vet blij. -a-


    Some people make the world special just by being in it

    haha,go Tanya ;D


    everybody needs a song.

    Wat leuk voor je!


    Keep on smiling

    Geweldig! :'D Heb je het ook gehoord? En zo ja, waren ze goed?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Geweldig! :'D Heb je het ook gehoord? En zo ja, waren ze goed?^^

    Ja, want ik zei eerst tegen mijn papa -hij gaat ook heel graag naar festivals- "rij maar door, het zal om dit uur wel een onbekend groepje zijn ofzo" en dan hoorde ik My First Kiss opeens. Je hoorde het echt goed.
    Echt, ik begon echt zo half te flippen en trok de deur meteen open -we stonden toch stil door al het volk daar.-


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Ja, want ik zei eerst tegen mijn papa -hij gaat ook heel graag naar festivals- "rij maar door, het zal om dit uur wel een onbekend groepje zijn ofzo" en dan hoorde ik My First Kiss opeens. Je hoorde het echt goed.
    Echt, ik begon echt zo half te flippen en trok de deur meteen open -we stonden toch stil door al het volk daar.-

    Gelukzak! 'k wilde die ook nog wel horen eigenlijk! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Gelukzak! 'k wilde die ook nog wel horen eigenlijk! :'D

    Ghahah. Ik wilde heel erg graag Ellie Goulding horen, maar gelukkig heeft Britt dan gebeld. Of ja, ik naar haar. En Isabel belde naar me voor All Time Low & Placebo. Ghéheh.
    Echt, ik haat het. Tijdens Rock Werchter ben ik altijd met een vriendin naar Spanje en tijdens pukkelpop ben ik altijd met mijn ouders weg. Volgend jaar gaan we weer in deze periode naar Spanje of Griekenland of whatever. Zo typisch > <


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Ghahah. Ik wilde heel erg graag Ellie Goulding horen, maar gelukkig heeft Britt dan gebeld. Of ja, ik naar haar. En Isabel belde naar me voor All Time Low & Placebo. Ghéheh.
    Echt, ik haat het. Tijdens Rock Werchter ben ik altijd met een vriendin naar Spanje en tijdens pukkelpop ben ik altijd met mijn ouders weg. Volgend jaar gaan we weer in deze periode naar Spanje of Griekenland of whatever. Zo typisch > <

    Was All time low goed? -voor dat klein stukje dat je misschien gehoord hebt :'D. 'k wou zo graag naar pukkelpop, maar 'k zit nu met vakantiewerk dus 'k kon niet =(. Ah spijtig dat jullie rond die periode op vakantie gaan ö.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Was All time low goed? -voor dat klein stukje dat je misschien gehoord hebt :'D. 'k wou zo graag naar pukkelpop, maar 'k zit nu met vakantiewerk dus 'k kon niet =(. Ah spijtig dat jullie rond die periode op vakantie gaan ö.

    Ghaha, bij Isabel hoorde ik het amper. Maar blijkbaar -Britt, aka fancy was geweest- was het wel heel erg goed. (':


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Ghaha, bij Isabel hoorde ik het amper. Maar blijkbaar -Britt, aka fancy was geweest- was het wel heel erg goed. (':

    Oooh 'k ben echt wat aan het missen hé =(. Stom vakantiewerk! Maar 'k vind het wel cool dat je vanaf de straat enal het kan horen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Oooh 'k ben echt wat aan het missen hé =(. Stom vakantiewerk! Maar 'k vind het wel cool dat je vanaf de straat enal het kan horen ^^.

    Echt waar, ik dacht dat dat allemaal niet kon. Maar je kon het podium helemaal zien. En de gene die er opstonden. Natuurlijk hun gezicht niet, je stond daar wel te ver voor. Maar die schermen waren groot genoeg en ghaha. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    whaha dat is wel heel coowl


    When the world stops turning.....

    gelukkig wezen! echt super^^


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Nouhou, ik houd van 3OH!3 en als ik Ellie Goulding gezien had, meid, ik zou het besterven. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.