• Ik heb dus een scheve rug en eerst zat er wel een groot verschil tussen, maar nu dus niet meer.
    Maar het probleem is, ik heb nu juist heel erg veel pijn aan 1 kant van mn rug. Weet iemand misschien iets waardoor het minder wordt?
    Note: Ik slik al ibuprofen en dan voel ik het na een half uur niet meer, maar het is natuurlijk niet gezond om dat elke dag te slikken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    even langs de dokter?


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    even langs de dokter?

    Ja als t nog langer aanhoud, doe ik dat zeker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je rug moet dan toch recht worden gezet? Want de pijn stillen neemt de pijn niet voor een lange tijd weg.
    Misschien manuele/fysiotherapie en als het niet helpt een osteopaat?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou naar de fysio gaan


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je moet rugzakken dragen ipv éénschoudertassen. Of helemaal geen tassen. Ehm, doe je kussen weg en slaap gewoon recht. Zie ook dat je matras niet inzakt en plat blijft liggen (dat kan je eventueel doen door er een plank onder te leggen). Je moet ook naar een massagist gaan. Er zijn trouwens zalfjes die je kan insmeren die de pijn verdringen en je spieren laten loskomen.
    En het belangrijkste is zwemmen, dat helpt echt heel goed om alles even los te maken en je gaat je gelijk beter voelen na 10 rondjes. Geloof me, ik kan het weten!
    Ik heb mezelf al overal zoveel keren pijn gedaan, dat ik weet hoe ik het moet reduceren om er niet gek van te worden, haha. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    BEL0VED schreef:
    Je rug moet dan toch recht worden gezet? Want de pijn stillen neemt de pijn niet voor een lange tijd weg.
    Misschien manuele/fysiotherapie en als het niet helpt een osteopaat?

    Naja kijk mijn ene schouder zit hoger dan de ander dus daarom is mn rug scheef. Ik heb er oefeningen voor moeten doen, die heb ik 1 x gedaan en een maand later was het weg, maar ik heb er verder nog nooit last van gehad. En nu is het alleen heel erg, maar die oefeningen helpen dus niet, het gaat en komt vanzelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bedoel je met een scheve rug Scoliose? Dat heb ik namelijk ook. -mar het valt vaak niet op-
    Doe alvast rustig aan met je rug en pobeer niet scheef te zitten. Als het nog steeds pijn doet zou ik ff een afspraak maken met je dokter.
    Sterkte! (flower)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Captain schreef:
    Je moet rugzakken dragen ipv éénschoudertassen. Of helemaal geen tassen. Ehm, doe je kussen weg en slaap gewoon recht. Zie ook dat je matras niet inzakt en plat blijft liggen (dat kan je eventueel doen door er een plank onder te leggen). Je moet ook naar een massagist gaan. Er zijn trouwens zalfjes die je kan insmeren die de pijn verdringen en je spieren laten loskomen.
    En het belangrijkste is zwemmen, dat helpt echt heel goed om alles even los te maken en je gaat je gelijk beter voelen na 10 rondjes. ^^


    We accept the love we think we deserve.

    Barbossa schreef:
    Ik zou naar de fysio gaan


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Captain schreef:
    Je moet rugzakken dragen ipv éénschoudertassen. Of helemaal geen tassen. Ehm, doe je kussen weg en slaap gewoon recht. Zie ook dat je matras niet inzakt en plat blijft liggen (dat kan je eventueel doen door er een plank onder te leggen). Je moet ook naar een massagist gaan. Er zijn trouwens zalfjes die je kan insmeren die de pijn verdringen en je spieren laten loskomen.
    En het belangrijkste is zwemmen, dat helpt echt heel goed om alles even los te maken en je gaat je gelijk beter voelen na 10 rondjes. Geloof me, ik kan het weten!
    Ik heb mezelf al overal zoveel keren pijn gedaan, dat ik weet hoe ik het moet reduceren om er niet gek van te worden, haha. ^^

    Ooh van die tas is inderdaad wel een goede tip, want ik draag vaak een schouder tas, maar meestal gewoon aan mn hand!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BEL0VED schreef:
    Je rug moet dan toch recht worden gezet? Want de pijn stillen neemt de pijn niet voor een lange tijd weg.
    Misschien manuele/fysiotherapie en als het niet helpt een osteopaat?

    Ze kijken eerst naar de situatie waarin je je bevindt en dan pas maken ze de beslissing of het nodig is. Ze kunnen je niet zomaar opereren.
    -tenminste bij mij-

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 22:20 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Bedoel je met een scheve rug Scoliose? Dat heb ik namelijk ook. -mar het valt vaak niet op-
    Doe alvast rustig aan met je rug en pobeer niet scheef te zitten. Als het nog steeds pijn doet zou ik ff een afspraak maken met je dokter.
    Sterkte! (flower)

    Hihi nee niet dat, gewoon scheve schouder de een hoger dan de anders, dus automatisch een scheve rug. Een vriendin van mij heeft wel scoliose, maar die moest er zo'n korset voor dragen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Ooh van die tas is inderdaad wel een goede tip, want ik draag vaak een schouder tas, maar meestal gewoon aan mn hand!

    Dat is nog erger! Want dan trekt die tas de ene helft van je rug naar beneden, terwijl als je het aan je schouder draagt het naar boven wordt getrokken, maar veel minder.
    Stop met die tassen en koop jezelf ene rugzak of draag gewoon een heel erg licht tasje met je portemonnee en je sleutels erin.
    Je moet je rug zo vrij mogelijk houden.
    En gaan zwemmen, er is serieus geen betere middel.


    Where there is a sea there are pirates...

    Lamor schreef:
    (...)
    Hihi nee niet dat, gewoon scheve schouder de een hoger dan de anders, dus automatisch een scheve rug. Een vriendin van mij heeft wel scoliose, maar die moest er zo'n korset voor dragen.

    Ooow, want toen je zei scheve rig moest ik gelijk denken aan scoliose, vandaar..(x


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Hoe bedoel je scheve rug? Als in scoliose, of dat je gewoon erg veel naar rechts leunt, ofzo?

    Anyway, ik raad je aan naar de dokter te gaan, die kan je waarschijnlijk naar een therapeut doorverwijzen die je kan helpen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.