• klagen?,lowl!,ik klaag niet zo veel,maar als je wel ergens over wil klagen dan kan dat hier xD


    Where words fail, music speaks

    Soms is het gewoon oneerlijk (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik klaag over mezelf, ik begin maar niet aan m'n huiswerk, en er staat qua belangrijke dingen één examen informatica deze week in mijn agenda. Volgende week nog één examen informatica, en dan.. die week daarna (als ik 't goed heb) toetsweek & twee examens DELF. --'


    Opgeven is geen optie.

    Ik ben moe, ik heb honger en het eten wat mama heeft gemaakt lust ik niet )':

    Waarom praat mijn crush niet terug.. stom watje dat het is (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Waarom praat mijn crush niet terug.. stom watje dat het is (no_chears)

    Jij bent gewoon 'Hard to Get' _O_

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Jij bent gewoon 'Hard to Get' _O_

    Haha nee dat ben ik niet bij hem :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha nee dat ben ik niet bij hem :'D

    Dan probeerd hij je na-te-apen en speelt hij nu 'Hard to Get' om een kans bij je te maken (nerd)

    EstrellaVida schreef:
    Ik ben moe, ik heb honger en het eten wat mama heeft gemaakt lust ik niet )':


    Dan heb je geen echte honger, want met echte honger eet je alles wat je voorgeschotelt krijgt. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Dan heb je geen echte honger, want met echte honger eet je alles wat je voorgeschotelt krijgt. :')

    Nah al zou ik het eten, heeft het toch weinig nut, de vorige keer moest ik er van overgeven (cat)

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dan probeerd hij je na-te-apen en speelt hij nu 'Hard to Get' om een kans bij je te maken (nerd)

    Maar gisteren ging een vriendin van me tegen hem zeggen dat het haar opviel dat er wat was tussen ons en toen gaf ie toe dat ie me leuk vind. En ging ze zeggen dat ik hem ook leuk vind, dus dan hoeft dat hard to get spelen niet meer lijkt me :'D


    -

    Ik haat writersblock(cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    jongens moeten hun handen thuislaten als een meisje iets niet wil, en niet doorzetten.. de pijn die het veroorzaakt is te groot..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Dan heb je geen echte honger, want met echte honger eet je alles wat je voorgeschotelt krijgt. :')

    Oh neehoor, ik niet :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Maar gisteren ging een vriendin van me tegen hem zeggen dat het haar opviel dat er wat was tussen ons en toen gaf ie toe dat ie me leuk vind. En ging ze zeggen dat ik hem ook leuk vind, dus dan hoeft dat hard to get spelen niet meer lijkt me :'D

    Misschien wil 'ie het uit jouw mond horen _O_

    Stray schreef:
    jongens moeten hun handen thuislaten als een meisje iets niet wil, en niet doorzetten.. de pijn die het veroorzaakt is te groot..


    Inderdaad

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 18:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.