• klagen?,lowl!,ik klaag niet zo veel,maar als je wel ergens over wil klagen dan kan dat hier xD


    Where words fail, music speaks

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Misschien wil 'ie het uit jouw mond horen _O_

    Dat zou kunnen, dat wil ik ook van hem haha :'D Maarrrrr ik ging gisteren al iets aan het vragen op whatsapp maar toen reageerde hij niet. Dus het is net alsof ie me ineens gaat negeren fzo (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat zou kunnen, dat wil ik ook van hem haha :'D Maarrrrr ik ging gisteren al iets aan het vragen op whatsapp maar toen reageerde hij niet. Dus het is net alsof ie me ineens gaat negeren fzo (no_chears)

    Hij probeerd je te dwingen het recht in zijn gezicht te zeggen, zodat 'ie je meteen daarna vol op je bek kan pakken :9~

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Hij probeerd je te dwingen het recht in zijn gezicht te zeggen, zodat 'ie je meteen daarna vol op je bek kan pakken :9~

    Hahaha nouja beetje jammer dat ik hem niet zo vaak in het echt zie :'D


    -

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Hij probeerd je te dwingen het recht in zijn gezicht te zeggen, zodat 'ie je meteen daarna vol op je bek kan pakken :9~


    Waarom bestaan dat soort jongens niet in mijn... Leefomgeving?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben moe..
    Ik heb te veel gegeten
    mijn moeder zeurt..
    Ik wil morgen niet naar school
    Ik wil niet weg
    mijn computer is traag
    het licht is te vel
    Waarom is het nog niet donker
    het eten was niet lekker
    Mijn bed ligt kut
    Ik verveel me
    Ik krijg hoofdpijn van mensen
    ik mensen zeuren te veel
    ik wil een nieuwe computer
    Mijn docenten zijn saai
    ik verdien te weinig
    Ik wil een nieuwe broer
    ik wil slapen
    Ik krijg hoofdpijn van de zon
    Ik krijg hoofdpijn van de warmte in me kamer
    Ik krijg hoofdpijn van me stiefvader

    En nu ben ik het zat xD


    I can. But i won't

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha nouja beetje jammer dat ik hem niet zo vaak in het echt zie :'D

    Hij is te lui om naar je toe te fietsen, en heeft zijn bedje vol met rozenblaadjes gelegt en wacht todat jij naar hem toe komt _O_

    Wiarda schreef:
    (...)

    Waarom bestaan dat soort jongens niet in mijn... Leefomgeving?

    Ze zijn bijna uitgestorven lieffie, Jaq claimt zometeen de laatste _O_

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Hij is te lui om naar je toe te fietsen, en heeft zijn bedje vol met rozenblaadjes gelegt en wacht todat jij naar hem toe komt _O_

    Maar hij is nu aan het eten, dus dan kan ik er natuurlijk niet heen fietsen en het eten verstoren (joehoe)


    -

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ze zijn bijna uitgestorven lieffie, Jaq claimt zometeen de laatste _O_

    We shall see (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Maar hij is nu aan het eten, dus dan kan ik er natuurlijk niet heen fietsen en het eten verstoren (joehoe)

    Hij doet alsof 'ie eet maar stiekem heeft hij nog extra tijd nodig om zijn bedje op te maken _O_

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ze zijn bijna uitgestorven lieffie, Jaq claimt zometeen de laatste _O_


    Fuck. -dies-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Hij doet alsof 'ie eet maar stiekem heeft hij nog extra tijd nodig om zijn bedje op te maken _O_

    Was het maar echt zo *O*


    -

    Ik heb een haat aan duits -_-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wiarda schreef:
    (...)

    Fuck. -dies-

    Jij mag niet klagen, als ik de leeftijd heb voor een serieuze relatie, -op je 12e vind ik niet echt dat je van een serieuze relatie kan spreken :'D-, zijn ze allemaal te oud of dood! Dan zijn er alleen nog zeurende, egoïstische, sexaddicted, arrogante jongens! D:

    Genius schreef:
    (...)
    Was het maar echt zo *O*

    Pak je fiets en ga kijken, dan weet je het zeker :9~