• klagen?,lowl!,ik klaag niet zo veel,maar als je wel ergens over wil klagen dan kan dat hier xD


    Where words fail, music speaks

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Pak je fiets en ga kijken, dan weet je het zeker :9~

    Het is halfuur tot 3 kwartier fietsen (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het is halfuur tot 3 kwartier fietsen (no_chears)

    Dan is die zowiezo allang klaar met zijn 'avond eten' _O_

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dan is die zowiezo allang klaar met zijn 'avond eten' _O_

    Jij hebt een grote fantasie *O*


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jij hebt een grote fantasie *O*

    Nee hoowr, ik kan gewoon in de toekomst kijken (krul)

    Ik heb geen zin in 20 juni want dan krijg ik een pijnlijke ingreep dat ik niet weet heo het heet(huil)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Jij mag niet klagen, als ik de leeftijd heb voor een serieuze relatie, -op je 12e vind ik niet echt dat je van een serieuze relatie kan spreken :'D-, zijn ze allemaal te oud of dood! Dan zijn er alleen nog zeurende, egoïstische, sexaddicted, arrogante jongens! D:


    Dan mag ik wél klagen, want ik ben ook 12 (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dan mag ik wél klagen, want ik ben ook 12 (krul)

    Wij zijn zielig (huil)
    -Dat was best wel faal, zeggen 'Jij mag niet klagen' in een topic speciaal om te klagen (krul)-

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Wij zijn zielig (huil)
    -Dat was best wel faal, zeggen 'Jij mag niet klagen' in een topic speciaal om te klagen (krul)-


    Ííííínderdaad *diep beledigd*.

    Wij zijn zieliiiiiig. Sowieso zijn de jongens van tegenwoordig stom. Misschien moet ik maar eens overwegen lesbisch te worden(krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh.
    Met moment ben ik gewoon één klacht opzich. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Nee hoowr, ik kan gewoon in de toekomst kijken (krul)

    Klopt want hij praat nu tegen me (banana)


    -

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ííííínderdaad *diep beledigd*.

    Wij zijn zieliiiiiig. Sowieso zijn de jongens van tegenwoordig stom. Misschien moet ik maar eens overwegen lesbisch te worden(krul)

    Waarom zat ik daar ook al een hele tijd aan te denken? :'D
    Mij zou het niet zo héél erg uitmaken als ik Bi zou zijn, heb je teminste niet dat ge-'Ik-ga-uit-met-mijn-vrienden,-dus-ik-kom-mijn-afspaak-niet-na-ALWEER'-gedoe :'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 18:35 ]

    Genius schreef:
    (...)
    Klopt want hij praat nu tegen me (banana)

    -Wbw-
    Ik zie...
    Een meisje, genaamt Jacqueline, loopt het huis binnen van een jongen. Haar wangen zijn rood bekleurd. Zodra ze op zijn kamer zijn, zegt ze snel dat ze verliefd op hem is, maar nog voordat ze haar zin af kan maken zoent de jongen haar vol op haar mond. En wat er toen gebeurde...



    Is niet voor kinderoogjes (nerd)

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Wbw-
    Ik zie...
    Een meisje, genaamt Jacqueline, loopt het huis binnen van een jongen. Haar wangen zijn rood bekleurd. Zodra ze op zijn kamer zijn, zegt ze snel dat ze verliefd op hem is, maar nog voordat ze haar zin af kan maken zoent de jongen haar vol op haar mond. En wat er toen gebeurde...



    Is niet voor kinderoogjes (nerd)

    Hahaha wie weet (wbw)


    -

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Waarom zat ik daar ook al een hele tijd aan te denken? :'D
    Mij zou het niet zo héél erg uitmaken als ik Bi zou zijn, heb je teminste niet dat ge-'Ik-ga-uit-met-mijn-vrienden,-dus-ik-kom-mijn-afspaak-niet-na-ALWEER'-gedoe :'D


    Bi is nooit fout. Dan heb je serieus álles te kiezen. Jup, dat is een mooie :'D Want als dat zeldzame "zeg-dat-je-van-me-houdt-en-ik-pak-je-op-je-bek"-jongensras nog niet helemaal uitgestorven is, hoef ik hem niet af te wijzen omdat ik dan lesbisch ben :'D

    Alleen het "ik-ga-uit-met-mijn-vrienden-dus-kom-ik-mijn-afspraak-WEER-niet-na" gedoe begrijp ik niet :'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 18:40 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha wie weet (wbw)

    Hij weet het -wbw-