• Wie is al eens op taalvakantie geweest? Was het leuk? Leer je er veel? Met welke organisatie ben je gegaan? Welke taal heb je er geleerd?

    -gewoon benieuwd


    Only losers can act the way you do

    Ik ben nog nooit op taalvakantie geweest. Lijkt me wel leuk.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ben nog nooit op taal vakantie geweest dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben geweest, vorig jaar met vinea. Ik vind het hardstikke leuk, maar heb niet echt heel veel geleerd. Maar omdat je ook nog met andere mensen bent was het leuker, om dan de stad in te gaan enzo. en ik heb er veel vrienden gemaakt. ik heb er engels gedaan in engeland!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    mijn nicht is ooit op frans taalkamp geweest, en ze kwam erg enthousiast terug ! dit jaar gaat ze weer, dus als je er misschien interesse in hebt : gewoon DOEN (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klinkt wel aardig ja :)


    Life is hard and then we die

    Zoltan schreef:
    Ik ben nog nooit op taal vakantie geweest dusja.


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    Mijn nicht heeft dat een keer gedaan in Engels, en dan in Londen.
    Ze zat in een studentenhuis (of iets in die richting) met mensen van over heel de wereld zo ongeveer. Ze vond het een hele leuke belevenis!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Zoltan schreef:
    Ik ben nog nooit op taal vakantie geweest dusja.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.