• Weet niet of het goed staat

    Maar ik vind het gewoon moeilijk om mijn ''zus'' mijn echte zus te noemen. Omdat ze sinds 3 jaar geleden voor problemen heeft gezorgd enzo. Mij heel erg veel pijn heeft gedaan. Ze woonde 2 jaar niet meer thuis, ze kwam alleen thuis als ze nergens anders meer welkom was. En sinds kort woont ze weer bij ons. Ik vind het gewoon heel moeilijk. Als ze zegt ''Heej wil je naar MIJN kamer gaan'' Dan heb ik altijd zo iets van WTF jou kamer? Je komt hier alleen als je geen onderdak hebt. Ik heb ook altijd gezegd dat we maar met 4 mensen thuis woonde en niet 5. Ik heb haar nooit als ene echte zus gezien. En nu is ze ver plan om hier te blijven. Maar ik weet niet ik vind het gewoon heel erg moeilijk. En mijn andere zus zegt dat ik me gewoon aanstel. Sorry dit moest er ff uit

    Oke, we hebben een discussie gehad met jou (cat), maar anyway het is je zus, weetje. Hoe moeilijk het ook is, je ouders kunnen haar toch niet het huis uitzetten ofzo? Praat anders ff met d'r. Anders kan zij ook niet weten hoe jij je voelt..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik kan begrijpen dat het heel moeilijk is, ik zou er zelf ook veel moeite mee hebben, maar ze is en blijft je zus, en daar zal je mee moeten leren leven.
    -Oh, help. Ik ben echt niet behulpzaam vandaag. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'