• mensen kadootjes kopen voor mijn verjaardag. Dan zeggen ze de hele tijd: 'Ik ga iets héél leuks voor je kopen!' En dan gaan ze geld uitgeven en moeite doen..
    Ik vind dat echt niet leuk. Ik ben al die aandacht niet gewend en ik hoef het ook niet. Maar dan zegt iedereen altijd: 'Dat is toch leuk, jarig zijn? Lekker kadootjes enzo?' maar dat vind ik dus helemaal niet. Niet dat ik het erg vind ofzo, maar het hoeft gewoon allemaal niet voor mij.
    Wie heeft dit nog meer of ben ik de enige?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    C18 schreef:
    Ik zou eerder wensen dat ik daadwerkelijk een verjaardagsfeest had.

    Eerlijk gezegt krijg ik haast niks met mijn verjaardag. :X

    Ik ben bijna jarig, een 'fijne verjaardag' vind ik al genoeg om te horen ;D


    Kill them with kindness.

    Billusion schreef:
    Eerlijk gezegt krijg ik haast niks met mijn verjaardag. :X


    Dude, vorig jaar kreeg ik een pandora kraal, een boek en nog een klein iets.. :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dude, vorig jaar kreeg ik een pandora kraal, een boek en nog een klein iets.. :S


    En nu voel ik me helmemaal slecht. Ik word overladen met kadoos die ik niet hoef en jullie krijgen bijna niks..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heb ik ook.
    Ik vind het leuk voor een ander als die in de spotlight staat, maar bij mezelf heb ik zoiets van:
    ''Waar heb ik dit aan te danken? Zo bijzonder ben ik toch niet?:S''


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent niet de enigste


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Neeh, niet echt. De enige waar ik iets van krijg is mijn moeder en beste vriendin(nen). :Y) M'n pa weet amper dat ik jarig ben en m'n broertje kan het ook geen ene moer schelen. -.-'
    Maar soms kan je je idd ongemakkelijk ofzo voelen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 19:48 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik hou van cadeautjes dus nee ik vind het niet erg. Maar ik heb nooit het gevoel alsof ik jarig ben, maar ik vind de aandacht wel leuk :'D

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 20:09 ]


    -

    Poseidon schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik het van de ene kant wel leuk, maar van de andere kant heb ik hetzelfde idee..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uhmm ik ga er vanuit dat je zelf ook cadeautjes voor anderen koopt? ^^' Dan mag je zelf toch ook weleens wat krijgen?


    ars moriendi

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 20:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind cadeautjes krijgen altijd wel leuk XD
    Alleen weet ik nooit zo goed hoe ik moet laten zien dat ik de mensen dankbaar ben voor wat ze me geven, en daar word ik dan shaggie van omdat ik dan denk dat ze het niet mee gekregen hebben.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Aria schreef:
    Oké, dit klinkt best wel stom, maargoed. Ik vind het geweldig om jarig te zijn, want dan krijg ik cadeautjes haha.


    Zeewierig :D

    Ik hou ook niet van jarig zijn en al die aandacht enzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall