• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:48 ]


    Sometimes it's best not to care.

    als je geen kruik hebt, kun je misschien nog een lege fles (bijvoorbeeld cola fles) vullen met warm water! en lekker rustig aan doen, en misschien zwaardere paracitamol?

    daar had ik dus last van voor de pil =p maar toen was het denk ik net wat erger dan jouw:Y). het kan komen omdat je de te weinig stop weken heb gehad en je baarmoeder moet dan soort van "schoongemaakt"worden. Bij mij werken pijnstillers nooit -.- . een warme douche nemen :Y)
    gehehe ik ben nu ook ongesteld =p


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    =(


    Sometimes it's best not to care.

    Haha, ik ben ook weer ongesteld geworden na een half jaar & bij mij is het júist minder. Apart haha :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    aleve feminax helpt wel, dat is er speciaal voor ^^
    en 'voordeel': je hebt een reden om lekker te klagen :Y)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Heb ook me maandstonden en ben op alles pissig.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Andere pil nemen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    xLoveYouRick schreef:
    aleve feminax helpt wel, dat is er speciaal voor ^^
    en 'voordeel': je hebt een reden om lekker te klagen :Y)

    En om thuis te blijven van school. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Desilio schreef:
    daar had ik dus last van voor de pil =p maar toen was het denk ik net wat erger dan jouw:Y). het kan komen omdat je de te weinig stop weken heb gehad en je baarmoeder moet dan soort van "schoongemaakt"worden. Bij mij werken pijnstillers nooit -.- . een warme douche nemen :Y)
    gehehe ik ben nu ook ongesteld =p


    Denk ik ook. Ik ben ook heftiger ongesteld als ik doorgeslikt heb. Je lichaam moet zich gewoon schoon maken. Als het goed is, zakt het wel weer na een paar dagen. Maar als je na een week nog zo heftig bloedt, zou ik als ik jou was de dokter maar even bellen (A)

    En een lekker heet bad, dat helpt bij mij alleen maar. Urenlang alleen maar lekker liggen (A) En daarna lekker op de bank, benen opgetrokken, filmpje aan, nergens aan denken :D


    No joy, no sorrow

    Geen idee wat je ertegen kunt doen, maar ik wens je wel succes.
    (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lekker op bed met een lekkere warme kruik op je buik een feel good movie en een heleboel lekker eten en geen zeikende mensen om je heen helpt meestal erg goed bij mij. Aangezien bij mij ibuprofen en alles niet helpt :')


    Everything is worse without music.

    Bel je huisarts waarschijnlijk is je pil samenstelling van die stoffen die er in zitten te laag (snap je?) Maar je kunt ook hormonale hoofdpijn hebben, maar daarom zeg ik bel je HA
    En de huilbuien heeft gewoon te maken met je hormonen kun je niks aan doen.

    Even doorbijten,
    Vrouwen zijn een sterk ras (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eponine schreef:
    Even doorbijten,
    Vrouwen zijn een sterk ras (:


    Moet ik je toch gelijk geven. Wat jullie allemaal mee moeten maken en moeten doorstaan -schudt zijn hoofd-. Weet niet of een man dat allemaal zou kunnen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah man, ben ik even blij dat die tijd nog moet komen.
    Ben dus nog nooit ongesteld geweest (en ben al 14 o.o )
    Maar hoe ik jou zie lijden, laat maar hoor o.o


    Owl you need is love.