• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een bril gedragen worden bij het afsteken van vuurwerk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MrsChartered schreef:
    Ik vind dat er niet echt een regel moet komen van: 'Je moet een bril dragen!' Ik zou eerder zeggen: 'Je, mag het dragen als je het zelf nodig vindt'. Ten slotte beslis je zelf of jij gevaarlijk wil doen of niet. (':


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens. het is wel verstandig. ;a


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eigenlijk wel eens ja...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Eens, je ogen zijn belangrijk en die moet je goed beschermen.


    Kill them with kindness.

    Dan kan je mensen ook verplichten om handschoenen aan te doen, want het kan tegen je handen aan komen, of zo'n bivakmuts opdoen omdat het tegen je wangen aan kan komen. Dan kan je net zo goed een heel pak aan gaan doen, zodat je helemaal beschermd bent.

    Dus, nee.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als ze nou gewoon van die goedkopere brilletjes vast leveren bij het bestellen van het vuurwerk :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het zou veiliger zijn, maar het is en blijft eigen keus.


    Bad decisions make good stories.

    eigen risico

    Alsof dat werkt,ze doen toch wel wat ze willen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsChartered schreef:
    Ik vind dat er niet echt een regel moet komen van: 'Je moet een bril dragen!' Ik zou eerder zeggen: 'Je, mag het dragen als je het zelf nodig vindt'. Ten slotte beslis je zelf of jij gevaarlijk wil doen of niet. (':


    Ja inderdaad, eigenlijk is dit best wel bullshit. Ik bedoel; diegene moet het wel zelf weten, maar ik vind niet dat dit een soort regel moet worden hiervoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tja, eens en oneens. Het is je eigen risico om vuurwerk af te steken, want je kiest er zelf voor, maar het is wel veiliger.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nogal overdreven.


    -

    Oneens
    Het is wel slim :D Mijn neef heeft een babypijltje in zijnoog gekregen en volgens hem doet dat nogal au
    Maar als het een regel wordt doet toch niemand het dus
    Oneens


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    lol opeens staat hij er drie keer op :S

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 14:44 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Faal ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 14:44 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."