• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een bril gedragen worden bij het afsteken van vuurwerk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nuh. Eigen schuld, dikke bult. Of nouja, je snapt 't wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eigenlijk wel mee eens, wat is het probleem als je 'm op hebt? Oke, het ziet er niet heel modieus uit, maar je ogen eruit ook niet echt lijkt mij..
    En als iedereen het draagt hoef je je er al helemaal niet voor te schamen.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Guitarros schreef:
    Eigenlijk wel mee eens.
    Wat is er nou zo moeilijk om een bril op te doen, en je loopt minder het risico om geraakt ofzo te worden. Waarom niet?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Oneens, wat maakt het nou uit? Er bestaan nog steeds kansen op brandwonden, dan kan je net zo goed een veiligheidspak aantrekken, en de kans is groot dat niemand zo bril draagt, dus lijkt het me gewoon handig dat mensen er zelf mee rekening houden.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    IK draag gewoon mijn eigne bril omdat mijn lenzen niet tegen vuurwerk kunnen en dat vind ik genoeg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    INDICA schreef:
    Het zou veiliger zijn :'D. Maaar je kunt het mensen moeilijk gaan verplichten denk ik. Misschien met het gevaarlijkere vuurwerk ofzo. Maaar met rotjes en kleine pijltjes die niet zo veel schade aanrichten vind ik dat een beetje idioot. Mensen zijn er sowieso zelf bij of ze veilig met die 'explosieven' omgaan. Als ze ook al niet meer na hoeven te denken tijdens het gebruik ervan kunnen we het beter helemaal verbieden :Y).


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    eens. soms doe je het goed maar dan heb je nog een probleem.
    ik moest rennene voor me leven toen het vlesje omviel en de vuurpijl recht op me af schoot. (zins dien geen vuurwerk meer)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Oneens.
    Kun je net zo goed je hele lichaam inpakken.


    Caution first, always.

    Er blijven altijd mensen die zich er niet aan houden. Ik vind zo een regel dus eigenlijk nutteloos, er zijn op dit moment belangrijkere dingen om regels over te maken dan 'het dragen van een bril bij het afsteken van vuurwerk.' =D


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Guitarros schreef:
    Eigenlijk wel mee eens.
    Wat is er nou zo moeilijk om een bril op te doen, en je loopt minder het risico om geraakt ofzo te worden. Waarom niet?


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have &#9829;

    oneens


    I Love You

    Het hoeft niet van mij, mar het zou wel handiger zijn. Het is ook natuurlijk veel veiliger. Maar ligt eraan ook hoe je er mee om gaat.

    Guitarros schreef:
    Eigenlijk wel mee eens.
    Wat is er nou zo moeilijk om een bril op te doen, en je loopt minder het risico om geraakt ofzo te worden. Waarom niet?

    Hoezo loop je minder risico om geraakt te worden door een bril?
    Ik vind het belachelijk. Moesten mensen die geen verstand hebben van vuurwerk dat nu eens niet afsteken. Dan zouden er al veel minder ongelukken gebeuren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het grootste probleem zijn afgeblazen lichaamsdelen, dan gaat een bril volgens mij niet echt helpen.
    Oneens dus.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja doei. Brillen zijn echt niet mijn ding D:
    En het helpt niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.