• ik heb een jongen ontmoet via de bios, hij was daar aan het werk en ik ging naar de film daar. we smse nu en msne en t is kei gezellig en nu willen we op date. maar ik weet dus niet wat. ik wil wel iets doen waar we kunnen praten, dus geen bios.
    ik dacht picknicke alleen das zo kort.
    dus leuke en orginele dates?


    So Wrong, It's Right <3

    Picknick hoef niet kort te zijn (: gwn lekker picknicken en dan wandelen of zo (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je kan ook lang picknicken? IK heb zelf ook geen idee, ik weet noooit iets. .___.


    your eyes are like stars in the night.

    Mazzelaar.
    Uitgaan, zou ik doen. Ik ben persoonlijk het gelukkigst wanneer ik aan het dansen ben :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Naar het strand?
    Lol nee das best afgezaagd
    Ga dan pickniken in het bos en dan rondlopen
    Netzoals Fellatio al zei :$


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Een terrasje pakken. S'avonds uiteten gaan.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Een terrasje pakken zou ik doen. Als je dan even niks te zeggen hebt kan je mooi een slok drinken nemen. En je kan praten over dingen die je langs ziet komen enzo. Altijd handig :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als het mooi weer is zou ik een terrasje pakken :'D


    -

    ga samen naar de supermarkt, koop allemaal stuff, en ga dan naar een bos (eventueel met een plas waar je kan zwemmen?) en ga dan samen een leuk plekje zoeken, en wat eten, wat liggen, wat kletsen, eventueel kietelen? etc. etc. etc. en daarna evt nog wat wandelen?


    Ligt and Darkness are both very different..