• ~ For love or for money ~

    Zeven meiden krijgen een maand de kans om miljonair te worden of hun ware liefde te vinden. Elke meid zoekt bij het begin een jongen uit waarvan ze denkt dat hij bij haar past. Één keer in de week vind er een opdracht plaats waarbij de meiden elk een miljoen kunnen verdienen. Word de opdracht niet volbracht krijgen ze die miljoen ook niet. In de tweede en derde week zullen er nog zeven jongens bij komen. Hun rol is om een meisje te verleiden en weg te halen bij de andere jongen. Aan het einde van de maand zullen de meiden een keuze moeten maken. Of het geld of de jongen...

    Rollen:

    ~ Meid 1: (Arsenal4Cesc) Cesc Fàbregas en Bojan Krkic
    ~ Meid 2: (Cruijff) Fernando Torres en Martin Caceres
    ~ Meid 3: (JackWilshere) Jack Wilshere en Aaron Ramsey
    ~ Meid 4: (Valkerie) David Villa en Cristiano Ronaldo
    ~ Meid 5: (Forward) Lionel Messi en Ibrahim Afellay
    ~ Meid 6: (Gourcuff) Yoan Gourcuff en Nicklas Bendtner
    ~ Meid 7: (Campeones) Xavi Hernández en Gerard Piqué


    Dit moet ik weten:

    ~ Naam:
    ~ Leeftijd:
    ~ Nationaliteit:
    ~ Uiterlijk + Foto:
    ~ Karakter(Steekwoorden):
    ~ Twee voetballers:
    ~ Extra:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 15:51 ]


    ~

    MAG IK YOANN EN NICKLES PLEASE?!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mag ik Xavi en Gery?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    -vult Messi en Afellay in ook al is Messi my only one-


    Hope goes lost but never dies.

    Ja
    Ja
    Ja


    ~

    Arsenal4Cesc schreef:
    Ja
    Ja
    Ja


    Oke die vind ik droog hehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    GHEHEHE:$


    ~

    ~ Naam: Aimee Johnson
    ~ Leeftijd: 18
    ~ Nationaliteit: Engelse
    ~ Uiterlijk + Foto: Aimee heeft rood bruin haar dat lang en stijl is. Ze heeft volle lippen wat uniek is voor haar nationaliteit. Ze is niet heel lang met haar 1.64 maar dat compenseert ze door hoge hakken te dragen. Haar ogen zijn groen en daar is ze ontzettend blij mee. Verder is ze slank maar niet als in uitstekende botten slank.


    ~ Karakter(Steekwoorden): Spontaan, vrolijk, soms een beetje een bitch, betrouwbaar, aardig, grappig op een onbedoelde manier, flapuit, slim
    ~ Twee voetballers: Jack & Aaron (:
    ~ Extra: Aimee heeft een klein hondje (Macho) dat ze overal mee naar toe neemt. Ze ziet hem dan ook als een soort van een kindje.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 21:38 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Arsenal4Cesc schreef:
    GHEHEHE:$


    Maar... Ik snap dat twee voetballers niet? ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nou je zoekt in het begin van de maand een voetballer uit en in de tweede en derde week komt er voor elk nog een voetballer, dus je 2e keus:Y)


    ~

    ~ Naam: Merle Mertens.
    ~ Leeftijd: 24
    ~ Nationaliteit: Nederlands
    ~ Uiterlijk + Foto: Merle is een lief klein meisje. Met donkerblonde golvende haren wat ze vaak los draagt. Ze heeft bruine ogen en een klein beetje sproetjes op en rondom haar neus. Ze draagt vaak casual kleding, of helemaal gek. Ze heeft inelkgeval wel smaak.
    ~ Karakter(Steekwoorden): Merle is dus lief, slim, bedachtzaam en verlegen. Maar toch ook weer nonchalant. Ze zit boordevol ideeën.
    ~ Twee voetballers: David Villa en Cristiano Ronaldo.
    ~ Extra:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 21:40 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Arsenal4Cesc schreef:
    Nou je zoekt in het begin van de maand een voetballer uit en in de tweede en derde week komt er voor elk nog een voetballer, dus je 2e keus:Y)


    Okee. Maar dan moet ik voor Yoann kiezen want Nicky heb ik al vaak genoeg ghehe. Ik ga nu invullen!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ok,dit kan raar klinken,maar ik ken dus niet alle voetballers. Mag ik er ook van Belgische ploegen nemen? Wel kans dat je hen niet kent dan :S


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes



    Naam: Sophia Emma Adkins
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit: Engels/Nederlands
    Uiterlijk + Foto: Halflang bruin haar, kastanjebruine ogen, licht getinte huid.
    Karakter(Steekwoorden): Geduldig, in zichzelf gekeerd, afwachtend, betrouwbaar, trouwe vriendin.
    Twee voetballers: Lionel Messi en Ibrahim Afellay.
    Extra: Sophia draagt altijd een zilveren kettinkje dat ze van haar overleden vader heeft gekregen en ze is die-hard Barça-fan.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 21:42 ]


    Hope goes lost but never dies.

    @ Holmes: Mag je zelf weten:)


    ~

    Mag ik Robin Van Persie & David Villa? :Y)(A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.