• Ze staan helemaal niet open voor kleding die niet in de mode is.x]
    Ik vind kleurtjes leuk. En nu had ik dus een fleurig jurkje aan met een rode legging, de rood van die legging kwam terug in het jurkje, dus niet dat het vloekte. :'D Maar ach, een rode legging vinden zij dan raar.
    En van die gebreide mutsjes, die je achter op je hoofd zet, weet je wel? Die droeg ik vorig jaar best veel, vinden zij ook 'raar' of 'emo'. Ze staan gewoon echt nergens voor open, stelletje hokjesdenkers. (nerd)

    Hebben jullie wel een "openstaande" klas?


    everything, in time

    Ja opzich wel.


    -

    Nee joh, we zijn allemaal hetzelfde. We hebben allemaal dezelfde stijl. x)
    Al zijn er wel een paar stijlloze uitzonderingen, haha. & geen emo's of andere vage types.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, op zich wel. Als ik op school aankom met mijn zwarte kleren wordt er wel eens een opmerking gemaakt, maar over het algemeen wordt alles wel geaccepteerd. Er zijn ook best veel verschillende stijlen in mijn klas en bij mij op school (:


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Soundeffect schreef:
    HAHA, nee echt niet. Echt een stereotype klas heb ik. Oké, er zijn twee uitzonderingen. Maar voor de rest állemaal hetzelfde. Precies dezelfde soort meisjes, uiterlijk en innerlijk en dezelfde soort jongens. Zó dodelijk irritant :'D


    They fell in love, didn't they?

    Progeny schreef:
    (...)

    Haha, dankje!:3 Ik zal eens een foto maken, dan kun je het je beter inbeelden.x]

    En het is goed dat je die blikken gewoon negeert!;D


    Ja, moet je doen! Ik ben echt benieuwd namelijk, het klinkt zo vrolijk! :'D

    nou nee...

    Er zit een meisje bij ons in de eerste,echt een prachtig en heel lieff meisje alleen ja eigen stijl.

    nu had ze vandaag een roze rokje aan met een zwarte legging en een justin bieber shirt er bovenop en het tsond er echt wel. en toen hebben jongens uit mijn klas afval op haar gegooid.

    :S

    raplove schreef:
    nou nee...

    Er zit een meisje bij ons in de eerste,echt een prachtig en heel lieff meisje alleen ja eigen stijl.

    nu had ze vandaag een roze rokje aan met een zwarte legging en een justin bieber shirt er bovenop en het tsond er echt wel. en toen hebben jongens uit mijn klas afval op haar gegooid.

    :S

    Ik denk dat het komt door de Justin Bieber-shirt. Niet iedereen apprecieert het namelijk. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    raplove schreef:
    nou nee...

    Er zit een meisje bij ons in de eerste,echt een prachtig en heel lieff meisje alleen ja eigen stijl.

    nu had ze vandaag een roze rokje aan met een zwarte legging en een justin bieber shirt er bovenop en het tsond er echt wel. en toen hebben jongens uit mijn klas afval op haar gegooid.

    :S


    Wtf, dat gaat er wel over. Omdat ze Jb fan is moet ze toch niet bekogeld worden met afval?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tja, we geven niet echt commentaar op elkaar.
    tenzij het echt verschrikkelijk uitziet ofzo dan zeggen we er wel wat van.
    maar ik vind gewoon dat ieder zen stijl heeft en dat ik daar niks over te zeggen heb en dat anderen er inderdaad open voor moeten staan.


    Believe in yourself, change the world.

    Uhm, mwaah
    Ikzelf geef wel eens commentaar op andere kleren.
    Gewoon omdat ik veel met kleding bezig ben,
    ja ik ben zo'n modetutje (';
    /care.

    Maar een rode legging is toch niet raar ofzo? O;


    Me so good.

    Mijn klas wel, maar wij hebben ook niet echt 'aparte' mensen in onze klas zitten :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha mijn klas valt wel mee. Ik heb vooral een school waar iedereen hetzelfde draagt en je vijf keer per dag het zelfde t-shirt terugziet. Ik ben dan wel toevallig een van de mensen die me wel wat aparter kleed :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik trek mij daar gewoon niks van aan xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn klas is met niets anders bezig dan studeren, dus erg open kan je hem niet noemen, nee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stereophonic schreef:
    Haha, raar?
    Ehh, weet niet. Ik draag vrij 'normale' kleding, maar als ik eens iets aan heb dat anders is, word ik er niet raar op aan gekeken of zo.


    Big girls cry when their hearts are breaking