• Ze staan helemaal niet open voor kleding die niet in de mode is.x]
    Ik vind kleurtjes leuk. En nu had ik dus een fleurig jurkje aan met een rode legging, de rood van die legging kwam terug in het jurkje, dus niet dat het vloekte. :'D Maar ach, een rode legging vinden zij dan raar.
    En van die gebreide mutsjes, die je achter op je hoofd zet, weet je wel? Die droeg ik vorig jaar best veel, vinden zij ook 'raar' of 'emo'. Ze staan gewoon echt nergens voor open, stelletje hokjesdenkers. (nerd)

    Hebben jullie wel een "openstaande" klas?


    everything, in time

    Mijn klas staat daar denk ik wel voor open. Niet dat er zoveel alternatievelingen in mijn klas zitten, maar ze zouden er ook niet gek vanop kijken of erover gaan zeuren.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    De helft wel, andere helft niet.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    mijn klas is gewoon weird, ze doen allemaal hetzelfde met die gtst oorbellen shit -niet persoonlijk bedoelt maar die dingen zijn ugly- ze dragen uggs en birckenstock -of hoe die dingen mogen heten- en ze dragen merk kleding. o.O En dan kom ik daar met mijn vesten en allstars, krijg ik reacties van 'All stars? Zijn die niet UIT de mode?' Ze vraagt het wel een beetje neutraal, bang voor een uitbarsting. (a') Waarop ik antwoord; 'Jou gezicht is uit de mode.' x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    mijn klas is gewoon weird, ze doen allemaal hetzelfde met die gtst oorbellen shit -niet persoonlijk bedoelt maar die dingen zijn ugly- ze dragen uggs en birckenstock -of hoe die dingen mogen heten- en ze dragen merk kleding. o.O En dan kom ik daar met mijn vesten en allstars, krijg ik reacties van 'All stars? Zijn die niet UIT de mode?' Ze vraagt het wel een beetje neutraal, bang voor een uitbarsting. (a') Waarop ik antwoord; 'Jou gezicht is uit de mode.' x'd

    Heel mijn klas draagt kleren uit de H&M. xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Bij mij zijn de meeste van die mensen die merk dragen en een paar andere zijn wat normaler. Ze kijken niet echt naar andermans kleding ;D. Bij mij is iedereen aardig tegen elkaar. Iedereen is bevriend met iedereen. Dus ze kijken niet echt op als je iets raars aan heb n.n


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Stereophonic schreef:
    Haha, raar?
    Ehh, weet niet. Ik draag vrij 'normale' kleding, maar als ik eens iets aan heb dat anders is, word ik er niet raar op aan gekeken of zo.


    <3

    Aah, ik hou van die mutsjes :3
    maarja, ik herken het. Heb ook zo'n klas. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Captain schreef:
    (...)
    Heel mijn klas draagt kleren uit de H&M. xd


    heel mijn school draagt kleren uit de H&M xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    Haha bij ons op school heeft iedereen juist een heel eigen persoonlijkheid, dat is het leuke van onze manier van onderwijs (:
    Ik hoor zelfs van mensen die naar andere scholen gaan, dat ze daar opeens superveel vrienden hebben omdat ze een sterkere persoonlijkheid hebben dan het gemiddelde kuddeschaap daar :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Squidward schreef:
    (...)

    heel mijn school draagt kleren uit de H&M xd

    High five! x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik hou ook van kleurtjes :3
    Hmm, mijn school zit nu in een donkere fase. Ik ben denk ik één van de weinigen die wel eens kleur dragen.
    ghe.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Geneve schreef:
    Valt wel mee, ik ben eigenlijk de enige die zich wat anders kleed, maar niemand zegt daar wat van (:


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Foto :3
    En je weet wat voor klas ik heb...