• Ja, hier komt mijn zeik-topic eens een keertje.
    Misschien voel ik me zo wat beter.


    Het begon allemaal toen ik 11 was, en het ergste eindigde toen ik 14 was. Daar praat ik verder ook niet over, dat wil ik niet meer.
    Maar ik ben eigenlijk al sinds mijn 12e depressief. En vanaf de dood van een hele goede vriend van mij is dat zich verder gaan ontwikkelen. Ik kreeg een obsessie voor mijn lichaam en hoe ik mooi moest worden. Rond die tijd is mijn geestelijke gesteldheid ook heel erg achteruit gegaan. Iedereen, zelfs mijn vrienden, boorden me de grond in. Ik heb altijd al last gehad dat ik niet goed in orde ben, geestelijk en lichamelijk. Ik toen ik in de puberteit kwam héél erg last van woedeaanvallen, en dat herinnerde ik me daarna ook niet meer. Ik werd onderzocht maar vanwege de jonge leeftijd konden ze niets vaststellen, dit was op mijn 12e. Ik kreeg een obsessie voor afvallen en het lukte niet waardoor ik me telkens alleen maar extra klote voelde. Inmiddels weten ze wat het is alleen hebben ze het niet zwart op wit willen vaststellen. En zolang dat niet gebeurd, houd ik het ook voor me op belangrijke zaken, als school of werk. Maar er is dus een aantal maanden geleden officieel vast gesteld dat ik schizofrenie heb. Wat ze op jonge leeftijd al dachten. Hierdoor heb ik dus ook daadwerkelijk iemand anders in mijn hoofd, die vroeger de baas over mij was, inmiddels ben ikzelf sterker en lukt het meestal om haar weg te drukken naar de ziekelijke, donkere hoek van mijn hersenen. Maar onbewust is ze er altijd. Ze heeft me dusdanig verandert dat ik een heel manipulatief meisje ben geworden, waar ik me best voor schaam, aangezien dat een heel belangrijke en grote eigenschap van me is, waar ik ook genoeg schade mee heb aangericht. En de laatste jaren ging het weer goed. Alleen de afgelopen 4/5 maanden is mijn toestand weer verslechterd, ik krijg terugvallen op mijn eetstoornis, op mijn depressie en schizofrenie. Hierdoor ben ik stiller, banger, gemener, lichter aangebrand en verdrietiger. Ik heb sinds bijna 8 maanden een geweldige vriend, maar ik weet niet of ik het nog volhoud op deze manier. Op deze momenten wil ik alleen zijn, afgesloten van alles en iedereen. Ook heb ik de laatste tijd weer de drang om me te vergrijpen aan muziek, en dan ook met name bepaalde artiesten. Vroeger had ik een zieke, stalkende soort obsessie maar nu is het anders. Ik wil nu gewoon van mijn voorbeeld en inspiratiebron horen dat het goed met me komt, en misschien een knuffel, maar meer niet. Ik wil eigenlijk dat alles normaal word. En ik hoop dat ik me beter ga voelen nu dit van me af is. Ik zou gewoon zo graag een keer horen dat ik iets goed doe, in plaats van fout. Dat iemand trots op me is in plaats van teleurgesteld. Horen dat mensen me leuk vinden in de omgang in plaats van alleen maar horen wie me niet mogen. Maar nog het meest van al. Dat ik het gevoel krijg dat mensen graag bij me zijn om wie ik ben, als persoon. Niet om hoe ik mijn masker draag, in publiek. Ik wil dat er eindelijk eens van me gehouden word, en dat ze me dat ook laten zien. Niet alleen zeggen en laten merken wanneer ik iets fout doe. Ik ben een mens, ik maak fouten. Maar ik heb het ook nodig om een veilig, liefdevol gevoel te krijgen...

    Als je dit hebt gelezen ben ik je heel erg dankbaar. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    heel veel sterkte :) <3


    Ligt and Darkness are both very different..

    Pff wat moeilijk zeg! Het enige wat ik kan zeggen: Praat er met iemand over!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    Pff wat moeilijk zeg! Het enige wat ik kan zeggen: Praat er met iemand over!


    Mijn psychiaters willen me niet meer kennen...
    Dat en ik vertel het liever hier.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Mijn psychiaters willen me niet meer kennen...
    Dat en ik vertel het liever hier.

    Oooh dat is pas erg! Nou praat er dan met iemand anders over? :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    iMoan schreef:
    (...)

    Mijn psychiaters willen me niet meer kennen...
    Dat en ik vertel het liever hier.


    hoezo willen ze je niet meer kennen?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Oooh dat is pas erg! Nou praat er dan met iemand anders over? :o


    het is al heel goed dat ze hier praat ;) Dat is al "iemand", het is toch een begin ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Oooh dat is pas erg! Nou praat er dan met iemand anders over? :o


    De enige wie ik het toevertrouwde is zo erg verandert dat ik niet weet of ik het nog kwijt wil bij diegene.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Naomy, jij bent een ongelofelijk bijzonder meisje. Iemand die haar mannetje staat, iemand die durft te zijn wie ze is, iemand die niet bang is voor wat anderen van haar denken. Iemand die kracht heeft, deze inzet en er vol voor gaat. Iemand die mooi is, iemand die veel om mensen en dieren geeft. Iemand die slim is.
    Je hoort het waarschijnlijk veel te weinig Naomy, maar je bent echt een heel uniek en bijzonder meisje, een heel sociaal en stoer meisje, iemand die het later zeker gaat redden & maken en daar geen anderen voor nodig heeft.
    Ik vind je een topmeid <3


    Life is hard and then we die

    ik heb het gelezen en ik vind je een heel dapper persoon dat je alles zo eerlijk vertelt. eigenlijk lijkt het in jouw situatie erger dan het is, er zijn áltijd wel mensen die om jou geven en die jouw problemen willen delen.. mischien moet je dit eens aan je vriend laten lezen of aan iemand die je goed vertrouwt zodat je er over kan praten.. en heeeel stiekem ben ik er ook nog. ik ben door jouw verhaal geraakt en als je wilt praten mag je me altijd een pb sturen ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    iMoan schreef:
    (...)

    De enige wie ik het toevertrouwde is zo erg verandert dat ik niet weet of ik het nog kwijt wil bij diegene.

    Ooh hmmm dan ga verhalen schrijven of gedichten,dat helpt wel moet ik zeggen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    PUKKELxDING schreef:
    Naomy, jij bent een ongelofelijk bijzonder meisje. Iemand die haar mannetje staat, iemand die durft te zijn wie ze is, iemand die niet bang is voor wat anderen van haar denken. Iemand die kracht heeft, deze inzet en er vol voor gaat. Iemand die mooi is, iemand die veel om mensen en dieren geeft. Iemand die slim is.
    Je hoort het waarschijnlijk veel te weinig Naomy, maar je bent echt een heel uniek en bijzonder meisje, een heel sociaal en stoer meisje, iemand die het later zeker gaat redden & maken en daar geen anderen voor nodig heeft.
    Ik vind je een topmeid <3


    Dankjewel Annick.
    Ik zit hier nu echt te janken. Wel in de positieve zin van woord.
    Ik ben al lang blij dat ik er over wil praten, en mezelf niets meer aandoe weet je.
    Je bent een hartstikke lieve meid! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb het gelezen,
    en ik weet niet precies wat ik moet zeggen..
    Alleen dat je echt moet blijven vechten en dat ik zeker weet dat je dan goed terecht komt ^^ <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Dankjewel Annick.
    Ik zit hier nu echt te janken. Wel in de positieve zin van woord.
    Ik ben al lang blij dat ik er over wil praten, en mezelf niets meer aandoe weet je.
    Je bent een hartstikke lieve meid! <3
    Awww meisie, ik snap niet dat je dat zo weinig te horen krijgt van mensen terwijl je het zo hard verdient! Je vecht er voor, dat zie ik, dat merk ik aan hoe je praat, hoe je schrijft, wat je mening is. Altijd zo gepassioneerd, zo overtuigd. Ik vind dat zo geweldig aan jou. En volgens mij ben ik echt niet de enige, want Rady is ook helemaal weg van je ;) <3


    Life is hard and then we die

    Ik ben trots op je dat je dit zo open&eerlijk verteld (:
    Wat ik soms doe, is een mail schrijven naar iemand en dan ook gelijk vertellen dat ik géén antwoord van haar wilt hebben. Gewoon een luisterend oor, in stilte.
    Misschien dat dat helpt...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Respect voor dat je dit zo onder woorden kan brengen...
    Ik ken je persoonlijk niet en daarom weet ik ook niet de juiste woorden om jou uit de put te halen, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die echt van jou houden om wie jij bent. Heel veel sterkte <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.