• Ja, hier komt mijn zeik-topic eens een keertje.
    Misschien voel ik me zo wat beter.


    Het begon allemaal toen ik 11 was, en het ergste eindigde toen ik 14 was. Daar praat ik verder ook niet over, dat wil ik niet meer.
    Maar ik ben eigenlijk al sinds mijn 12e depressief. En vanaf de dood van een hele goede vriend van mij is dat zich verder gaan ontwikkelen. Ik kreeg een obsessie voor mijn lichaam en hoe ik mooi moest worden. Rond die tijd is mijn geestelijke gesteldheid ook heel erg achteruit gegaan. Iedereen, zelfs mijn vrienden, boorden me de grond in. Ik heb altijd al last gehad dat ik niet goed in orde ben, geestelijk en lichamelijk. Ik toen ik in de puberteit kwam héél erg last van woedeaanvallen, en dat herinnerde ik me daarna ook niet meer. Ik werd onderzocht maar vanwege de jonge leeftijd konden ze niets vaststellen, dit was op mijn 12e. Ik kreeg een obsessie voor afvallen en het lukte niet waardoor ik me telkens alleen maar extra klote voelde. Inmiddels weten ze wat het is alleen hebben ze het niet zwart op wit willen vaststellen. En zolang dat niet gebeurd, houd ik het ook voor me op belangrijke zaken, als school of werk. Maar er is dus een aantal maanden geleden officieel vast gesteld dat ik schizofrenie heb. Wat ze op jonge leeftijd al dachten. Hierdoor heb ik dus ook daadwerkelijk iemand anders in mijn hoofd, die vroeger de baas over mij was, inmiddels ben ikzelf sterker en lukt het meestal om haar weg te drukken naar de ziekelijke, donkere hoek van mijn hersenen. Maar onbewust is ze er altijd. Ze heeft me dusdanig verandert dat ik een heel manipulatief meisje ben geworden, waar ik me best voor schaam, aangezien dat een heel belangrijke en grote eigenschap van me is, waar ik ook genoeg schade mee heb aangericht. En de laatste jaren ging het weer goed. Alleen de afgelopen 4/5 maanden is mijn toestand weer verslechterd, ik krijg terugvallen op mijn eetstoornis, op mijn depressie en schizofrenie. Hierdoor ben ik stiller, banger, gemener, lichter aangebrand en verdrietiger. Ik heb sinds bijna 8 maanden een geweldige vriend, maar ik weet niet of ik het nog volhoud op deze manier. Op deze momenten wil ik alleen zijn, afgesloten van alles en iedereen. Ook heb ik de laatste tijd weer de drang om me te vergrijpen aan muziek, en dan ook met name bepaalde artiesten. Vroeger had ik een zieke, stalkende soort obsessie maar nu is het anders. Ik wil nu gewoon van mijn voorbeeld en inspiratiebron horen dat het goed met me komt, en misschien een knuffel, maar meer niet. Ik wil eigenlijk dat alles normaal word. En ik hoop dat ik me beter ga voelen nu dit van me af is. Ik zou gewoon zo graag een keer horen dat ik iets goed doe, in plaats van fout. Dat iemand trots op me is in plaats van teleurgesteld. Horen dat mensen me leuk vinden in de omgang in plaats van alleen maar horen wie me niet mogen. Maar nog het meest van al. Dat ik het gevoel krijg dat mensen graag bij me zijn om wie ik ben, als persoon. Niet om hoe ik mijn masker draag, in publiek. Ik wil dat er eindelijk eens van me gehouden word, en dat ze me dat ook laten zien. Niet alleen zeggen en laten merken wanneer ik iets fout doe. Ik ben een mens, ik maak fouten. Maar ik heb het ook nodig om een veilig, liefdevol gevoel te krijgen...

    Als je dit hebt gelezen ben ik je heel erg dankbaar. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wauw, heftig allemaal.
    Ik ken je niet, maar echt knap dit je dit verteld.
    Respect daarvoor(:


    Me so good.

    Captain schreef:
    Naomy, liefje...
    Weet je dat al ongeveer een jaar geleden jij het enigste lichte puntje was in heel mijn leven? En ik ben je er zo dankbaar voor... Je bent echt het allerliefste meisje dat ik ooit heb ontmoet en zo zie ik jou ook, ik zal je ook nooit anders zien. Voor mij ben jij echt de beste, het meisje met de beste talent, het mooiste meisje... Je bent echt de grappigste figuur die'k ken en je bent ook zo vriendelijk en zo zorgzaam...
    Ik hou van je en in mijn ogen is alles wat jij doet gewoon heilig.
    Ik zal er ook altijd voor je zijn, maakt niet uit wat er gebeurt of wat je doet of wat ik doe. Ik wil gewoon dat je weet dat er veel mensen zijn die om je geven voor wie je bent. Je bent gewoon geweldig en iedereen weet dat. (:
    Iloveyou <3


    Dat weet ik liefje, en ik ben jou ook dankbaar voor al je steun, en voor je vriendschap. Je bent een topmeid en ik vind het heel jammer dat ik je maar zo weinig spreek, want je betekend heel erg veel voor me. Ik hou van jou, gewoon om wie je bent. Je bent prachtig, van binnen en van buiten, en vergeet dat niet hè! Ik ben er voor je wat er ook gebeurd. Ik mis ook onze tijden samen. De lol die we hadden. Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet even aan denk, en dat meen ik. Elke dag hoopte, en dat doe ik nog steeds, op een berichtje van jou. Je bent gewoon in de afgelopen tijd zo speciaal voor me geworden.
    I love you too <3333


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Dat weet ik liefje, en ik ben jou ook dankbaar voor al je steun, en voor je vriendschap. Je bent een topmeid en ik vind het heel jammer dat ik je maar zo weinig spreek, want je betekend heel erg veel voor me. Ik hou van jou, gewoon om wie je bent. Je bent prachtig, van binnen en van buiten, en vergeet dat niet hè! Ik ben er voor je wat er ook gebeurd. Ik mis ook onze tijden samen. De lol die we hadden. Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet even aan denk, en dat meen ik. Elke dag hoopte, en dat doe ik nog steeds, op een berichtje van jou. Je bent gewoon in de afgelopen tijd zo speciaal voor me geworden.
    I love you too <3333

    Je krijgt ook zo gauw ik weer gewoon tijd heb en geen stress meer meteen een berichtje van me!
    Dan gaan we weer lol trappen, hihi :3
    En misschien ga ik weer verder met Astoria waar je ook in speelt haha <3
    Je moet ook nooit denken dat ik minder om je geef omdat ik minder berichtjes stuur. Ik heb het gewoon zo druk dat ik er niet onderuit kan soms. Maar dat komt wel weer in orde. ^^
    Iloveyou <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Je krijgt ook zo gauw ik weer gewoon tijd heb en geen stress meer meteen een berichtje van me!
    Dan gaan we weer lol trappen, hihi :3
    En misschien ga ik weer verder met Astoria waar je ook in speelt haha <3
    Je moet ook nooit denken dat ik minder om je geef omdat ik minder berichtjes stuur. Ik heb het gewoon zo druk dat ik er niet onderuit kan soms. Maar dat komt wel weer in orde. ^^
    Iloveyou <3


    Dat weet ik liefje. Ik zal nooit kunnen denken dat je niet meer om me geeft, want ik weet hoe druk je bent. En ik bewonder je omdat je het volhoudt. Ik hou van jou, Katya. (: <33


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Krullerd schreef:
    Ik heb het gelezen,
    en ik weet niet precies wat ik moet zeggen..
    Alleen dat je echt moet blijven vechten en dat ik zeker weet dat je dan goed terecht komt ^^ <3

    Wat een verhaal, alvast veel sterkte !


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Echt heel erg veel sterkte. Ik vind het jammer dat ik hier alleen maar zo'n reactie kan zetten haha. Maar ik heb veel respect voor je en ik vind het dapper dat je dit durft te delen. Nogmaals; sterkte.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Ik ben echt trots op jouw dat je dat met ons wilt delen ik heb maar 2 woorden hiervoor : Respect en sterkte <3


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    dudette,respect dat je dit zomaar eruit kan gooien; ik heb werkelijk liggen janken toen ik je verhaal las! veel sterkte, en volgens mij ben jij een enorm wijze meid enal; kheb echt t gevoel da je de max bent, al ken ik je niet.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Herbie schreef:
    Ik ben echt trots op jouw dat je dat met ons wilt delen ik heb maar 2 woorden hiervoor : Respect en sterkte <3


    Idd moeten mensen vaker laten zien dat ze van elkaar houden.
    1 knuffel zegt al genoeg.(H)


    You are the dream. I am the dreamer.