• Ja, hier komt mijn zeik-topic eens een keertje.
    Misschien voel ik me zo wat beter.


    Het begon allemaal toen ik 11 was, en het ergste eindigde toen ik 14 was. Daar praat ik verder ook niet over, dat wil ik niet meer.
    Maar ik ben eigenlijk al sinds mijn 12e depressief. En vanaf de dood van een hele goede vriend van mij is dat zich verder gaan ontwikkelen. Ik kreeg een obsessie voor mijn lichaam en hoe ik mooi moest worden. Rond die tijd is mijn geestelijke gesteldheid ook heel erg achteruit gegaan. Iedereen, zelfs mijn vrienden, boorden me de grond in. Ik heb altijd al last gehad dat ik niet goed in orde ben, geestelijk en lichamelijk. Ik toen ik in de puberteit kwam héél erg last van woedeaanvallen, en dat herinnerde ik me daarna ook niet meer. Ik werd onderzocht maar vanwege de jonge leeftijd konden ze niets vaststellen, dit was op mijn 12e. Ik kreeg een obsessie voor afvallen en het lukte niet waardoor ik me telkens alleen maar extra klote voelde. Inmiddels weten ze wat het is alleen hebben ze het niet zwart op wit willen vaststellen. En zolang dat niet gebeurd, houd ik het ook voor me op belangrijke zaken, als school of werk. Maar er is dus een aantal maanden geleden officieel vast gesteld dat ik schizofrenie heb. Wat ze op jonge leeftijd al dachten. Hierdoor heb ik dus ook daadwerkelijk iemand anders in mijn hoofd, die vroeger de baas over mij was, inmiddels ben ikzelf sterker en lukt het meestal om haar weg te drukken naar de ziekelijke, donkere hoek van mijn hersenen. Maar onbewust is ze er altijd. Ze heeft me dusdanig verandert dat ik een heel manipulatief meisje ben geworden, waar ik me best voor schaam, aangezien dat een heel belangrijke en grote eigenschap van me is, waar ik ook genoeg schade mee heb aangericht. En de laatste jaren ging het weer goed. Alleen de afgelopen 4/5 maanden is mijn toestand weer verslechterd, ik krijg terugvallen op mijn eetstoornis, op mijn depressie en schizofrenie. Hierdoor ben ik stiller, banger, gemener, lichter aangebrand en verdrietiger. Ik heb sinds bijna 8 maanden een geweldige vriend, maar ik weet niet of ik het nog volhoud op deze manier. Op deze momenten wil ik alleen zijn, afgesloten van alles en iedereen. Ook heb ik de laatste tijd weer de drang om me te vergrijpen aan muziek, en dan ook met name bepaalde artiesten. Vroeger had ik een zieke, stalkende soort obsessie maar nu is het anders. Ik wil nu gewoon van mijn voorbeeld en inspiratiebron horen dat het goed met me komt, en misschien een knuffel, maar meer niet. Ik wil eigenlijk dat alles normaal word. En ik hoop dat ik me beter ga voelen nu dit van me af is. Ik zou gewoon zo graag een keer horen dat ik iets goed doe, in plaats van fout. Dat iemand trots op me is in plaats van teleurgesteld. Horen dat mensen me leuk vinden in de omgang in plaats van alleen maar horen wie me niet mogen. Maar nog het meest van al. Dat ik het gevoel krijg dat mensen graag bij me zijn om wie ik ben, als persoon. Niet om hoe ik mijn masker draag, in publiek. Ik wil dat er eindelijk eens van me gehouden word, en dat ze me dat ook laten zien. Niet alleen zeggen en laten merken wanneer ik iets fout doe. Ik ben een mens, ik maak fouten. Maar ik heb het ook nodig om een veilig, liefdevol gevoel te krijgen...

    Als je dit hebt gelezen ben ik je heel erg dankbaar. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Genius schreef:
    Awh lieverd, ik vind het zo knap van je dat je het hier zo neerzet. Veel sterkte en je komt er wel! <3


    Dankjewel liefje. <3
    Ik wist niet eens meer wat ik had getypt tot ik het terug las. En ik ben blij dat ik niets heb neer gezet wat oude wonden open haalt. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb echt respect voor het feit dat je zo open bent. Sterkte!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik ken je misschien niet, maar je bent zeker en vast een leuk meisje. en als je wilt praten met iemand/schelden op iemand/ whatever mijn inbox is altijd gastvrij... :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mercurial schreef:
    Ik heb echt respect voor het feit dat je zo open bent. Sterkte!


    Took me some time, believe me.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Marquise schreef:
    ik ken je misschien niet, maar je bent zeker en vast een leuk meisje. en als je wilt praten met iemand/schelden op iemand/ whatever mijn inbox is altijd gastvrij... :'D


    Oh echt?
    Dat ga ik maar eens even uitproberen dan. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sabertooth schreef:
    Pff wat moeilijk zeg! Het enige wat ik kan zeggen: Praat er met iemand over!


    I´m nothing special.

    Ik ken je niet, maar here it goes:
    Ik vind dat je een prachtig, sterk meisje bent. En dat zeg ik niet omdat je het wil horen, of omdat ik medelijden met je heb. Ik zeg het omdat je perfect onder woorden weet te brengen wat je voelt, en wat je eraan wil veranderen, wat je 'probleem' is, om het zo te zeggen. Je bent heel bewust wat er rondom je gebeurt en ik vind het sterk van je.
    En geloof me, je doet niets fout. Je bent wie je bent. Je verbergt je niet voor anderen. En ík ben trots op je, omdat je zo sterk bent, omdat je eerlijk bent. Omdat je durft vertellen wat je dwars zit. Je blijft er niet mee zitten, geeft alles toe. Ik ben trots op je, omdat jij, jij bent.

    En je mag me altijd mailen, whatever, als je met iemand wil praten of als je het niet ziet zitten <3

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 22:30 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Aller eerst; respect dat je het zo hier verteld. Ik vind het echt dapper van je.
    En meer weet ik eigenlijk ook niet iets om te zeggen, want ik ken je verder niet ofzo. Maar ik vind het serieus goed van je dat je het hier neer hebt gezet!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik wil eigenlijk dat alles normaal word. En ik hoop dat ik me beter ga voelen nu dit van me af is. Ik zou gewoon zo graag een keer horen dat ik iets goed doe, in plaats van fout. Dat iemand trots op me is in plaats van teleurgesteld. Horen dat mensen me leuk vinden in de omgang in plaats van alleen maar horen wie me niet mogen. Maar nog het meest van al. Dat ik het gevoel krijg dat mensen graag bij me zijn om wie ik ben, als persoon. Niet om hoe ik mijn masker draag, in publiek. Ik wil dat er eindelijk eens van me gehouden word, en dat ze me dat ook laten zien. Niet alleen zeggen en laten merken wanneer ik iets fout doe. Ik ben een mens, ik maak fouten. Maar ik heb het ook nodig om een veilig, liefdevol gevoel te krijgen...
    Zo voel ik me nou. Door alles wat er is gebeurd gedraag ik me ook anders.

    Als je gewoon een keer je hart wilt uitluchten of gewoon wil praten kan je ook wel bij mij terecht...-aa-

    Jullie zijn echt schatten! Dankjewel! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sorenos schreef:
    heel veel sterkte :) <3


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    iMoan schreef:
    Jullie zijn echt schatten! Dankjewel! <3


    Ook een van de redenen waarom ik nooit Quizlet zal verlaten.
    Er zijn altijd mensen die om je geven.
    En dat is precies wat deze community zo fantastisch maakt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het gelezen en ben behoorlijk onder de indruk.
    Dat jij ondanks alles toch probeert om positief in het leven te staan.
    En daar heb ik respect voor.
    Ik ken je verder niet, maar ik vind het dapper van je.
    Dat je dit verteld aan ons.
    Als er wat is kan je het tegen me zeggen, ik probeer je dan te helpen.
    Ik heb echt respect voor je meid!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Naomy, liefje...
    Weet je dat al ongeveer een jaar geleden jij het enigste lichte puntje was in heel mijn leven? En ik ben je er zo dankbaar voor... Je bent echt het allerliefste meisje dat ik ooit heb ontmoet en zo zie ik jou ook, ik zal je ook nooit anders zien. Voor mij ben jij echt de beste, het meisje met de beste talent, het mooiste meisje... Je bent echt de grappigste figuur die'k ken en je bent ook zo vriendelijk en zo zorgzaam...
    Ik hou van je en in mijn ogen is alles wat jij doet gewoon heilig.
    Ik zal er ook altijd voor je zijn, maakt niet uit wat er gebeurt of wat je doet of wat ik doe. Ik wil gewoon dat je weet dat er veel mensen zijn die om je geven voor wie je bent. Je bent gewoon geweldig en iedereen weet dat. (:
    Iloveyou <3


    Where there is a sea there are pirates...