• Ja, hier komt mijn zeik-topic eens een keertje.
    Misschien voel ik me zo wat beter.


    Het begon allemaal toen ik 11 was, en het ergste eindigde toen ik 14 was. Daar praat ik verder ook niet over, dat wil ik niet meer.
    Maar ik ben eigenlijk al sinds mijn 12e depressief. En vanaf de dood van een hele goede vriend van mij is dat zich verder gaan ontwikkelen. Ik kreeg een obsessie voor mijn lichaam en hoe ik mooi moest worden. Rond die tijd is mijn geestelijke gesteldheid ook heel erg achteruit gegaan. Iedereen, zelfs mijn vrienden, boorden me de grond in. Ik heb altijd al last gehad dat ik niet goed in orde ben, geestelijk en lichamelijk. Ik toen ik in de puberteit kwam héél erg last van woedeaanvallen, en dat herinnerde ik me daarna ook niet meer. Ik werd onderzocht maar vanwege de jonge leeftijd konden ze niets vaststellen, dit was op mijn 12e. Ik kreeg een obsessie voor afvallen en het lukte niet waardoor ik me telkens alleen maar extra klote voelde. Inmiddels weten ze wat het is alleen hebben ze het niet zwart op wit willen vaststellen. En zolang dat niet gebeurd, houd ik het ook voor me op belangrijke zaken, als school of werk. Maar er is dus een aantal maanden geleden officieel vast gesteld dat ik schizofrenie heb. Wat ze op jonge leeftijd al dachten. Hierdoor heb ik dus ook daadwerkelijk iemand anders in mijn hoofd, die vroeger de baas over mij was, inmiddels ben ikzelf sterker en lukt het meestal om haar weg te drukken naar de ziekelijke, donkere hoek van mijn hersenen. Maar onbewust is ze er altijd. Ze heeft me dusdanig verandert dat ik een heel manipulatief meisje ben geworden, waar ik me best voor schaam, aangezien dat een heel belangrijke en grote eigenschap van me is, waar ik ook genoeg schade mee heb aangericht. En de laatste jaren ging het weer goed. Alleen de afgelopen 4/5 maanden is mijn toestand weer verslechterd, ik krijg terugvallen op mijn eetstoornis, op mijn depressie en schizofrenie. Hierdoor ben ik stiller, banger, gemener, lichter aangebrand en verdrietiger. Ik heb sinds bijna 8 maanden een geweldige vriend, maar ik weet niet of ik het nog volhoud op deze manier. Op deze momenten wil ik alleen zijn, afgesloten van alles en iedereen. Ook heb ik de laatste tijd weer de drang om me te vergrijpen aan muziek, en dan ook met name bepaalde artiesten. Vroeger had ik een zieke, stalkende soort obsessie maar nu is het anders. Ik wil nu gewoon van mijn voorbeeld en inspiratiebron horen dat het goed met me komt, en misschien een knuffel, maar meer niet. Ik wil eigenlijk dat alles normaal word. En ik hoop dat ik me beter ga voelen nu dit van me af is. Ik zou gewoon zo graag een keer horen dat ik iets goed doe, in plaats van fout. Dat iemand trots op me is in plaats van teleurgesteld. Horen dat mensen me leuk vinden in de omgang in plaats van alleen maar horen wie me niet mogen. Maar nog het meest van al. Dat ik het gevoel krijg dat mensen graag bij me zijn om wie ik ben, als persoon. Niet om hoe ik mijn masker draag, in publiek. Ik wil dat er eindelijk eens van me gehouden word, en dat ze me dat ook laten zien. Niet alleen zeggen en laten merken wanneer ik iets fout doe. Ik ben een mens, ik maak fouten. Maar ik heb het ook nodig om een veilig, liefdevol gevoel te krijgen...

    Als je dit hebt gelezen ben ik je heel erg dankbaar. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    @ Krull;
    Dankjewel. En ik hoop het ook.

    @ Annick;
    Vind je? Ik zeg alleen maar wat ik vind, en denk...
    En Rady is anders. Al zou geen benen meer hebben, zou het vet over mijn stompjes komen, en al zou ik vette slierten rond mijn gezicht hangen met een putlucht uit mijn muil, zou hij nog van me houden.

    @ Uilskuiken;
    Ik denk juist niet dat, dat voor mij werkt. Ik denk juist dat ik iemand nodig heb die terug praat en zo. Toch bedankt voor de tip. (:

    @ Defensive;
    Dankjewel. Op dit moment is het al genoeg om te weten dat er mensen oprecht naar mijn verhaal luisteren en iets erover te zeggen hebben.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 19:51 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik heb diep respect maar dan ook echt diep diep diepe recpect die uit me hart komt.
    ik ken je niet maar bij deze ik vint je super geweldig.
    ik heb nog nooit iemand gezien die dit zo opschijft. ik snap dat het je wat moeite kost. maar ik vint het supper knap van je.
    ik ben echt trots op je.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    ik heb diep respect maar dan ook echt diep diep diepe recpect die uit me hart komt.
    ik ken je niet maar bij deze ik vint je super geweldig.
    ik heb nog nooit iemand gezien die dit zo opschijft. ik snap dat het je wat moeite kost. maar ik vint het supper knap van je.
    ik ben echt trots op je.


    Dank je.
    Ik wilde het eerst eigenlijk niet doen.
    Maar ik ben nogal impulsief en besloot het te doen, voordat ik me zou bedenken en er mee rond blijf lopen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Laat je vriend in elk geval niet gaan, hij kan je steunen in deze tijden. En je weet wat ze zeggen, na regen komt weer zonneschijn.

    Veel sterkte <3


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Laat je vriend in elk geval niet gaan, hij kan je steunen in deze tijden. En je weet wat ze zeggen, na regen komt weer zonneschijn.

    Veel sterkte <3


    Ik hoop dat het snel voorbij gaat. Ik haat de regen namelijk. Letterlijk en figuurlijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik kan niet zeggen dat ik precies weet hoe jij je voelt en bent, maar ik kan wel zeggen dat ik een soort van variant heb gehad van wat jij hebt. In mildere maten, maar het lijkt er wel op. Iemand die in je hoofd zo manipulatief in je hoofd zit te hameren dat je dingen moet doen, terwijl je dat niet wilt, en uiteindelijk toch gaat doen. Ik wens je veel sterkte en echt ik hoop dat je niet opgeeft want je bent ongelooflijk sterk.

    Dankjewel allemaal.
    Ik voel me oprecht stukken beter door jullie lieve reactie's. Het betekend echt veel voor me. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ook al ken ik je niet, ik zeker weet zeker dat ik van je zou kunnen houden. <3 En jouw problemen zijn geen weerspiegeling van wie jij zelf bent. Jij bent vanbinnen een schitterende parel! Dat jouw problemen anders zijn dan andere pubers verandert dat niet. Probeer te geloven in jezelf en je innerlijke schoonheid. Want die heb je, ook al zie je hem misschien niet in de spiegel. Die zit binnenin je. Niet in je hoofd, maar in je hart. <3 & Er zijn zeker weten mensen die zielsveel van je houden! En zij die van je houden, verlaten je nooit. <3
    Sterkte, meid! Als je ooit wil praten, ben ik er. En ik ben trots op je! Trots op dat je dit hebt weten op te schrijven!
    <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Je bent het waard (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    FlowerRain schreef:
    Ook al ken ik je niet, ik zeker weet zeker dat ik van je zou kunnen houden. <3 En jouw problemen zijn geen weerspiegeling van wie jij zelf bent. Jij bent vanbinnen een schitterende parel! Dat jouw problemen anders zijn dan andere pubers verandert dat niet. Probeer te geloven in jezelf en je innerlijke schoonheid. Want die heb je, ook al zie je hem misschien niet in de spiegel. Die zit binnenin je. Niet in je hoofd, maar in je hart. <3 & Er zijn zeker weten mensen die zielsveel van je houden! En zij die van je houden, verlaten je nooit. <3
    Sterkte, meid! Als je ooit wil praten, ben ik er. En ik ben trots op je! Trots op dat je dit hebt weten op te schrijven!
    <3


    Dankjewel.
    Ik vind het heel lief dat je zo uitgebreid ingaat op een persoon die je niet eens kent. Dat vind ik echt heel nobel van je. En wat je zegt, ik denk dat je gelijk hebt. Ik weet dat ik niet ben wie zij zegt dat ik ben. Maar ze is soms heel overtuigend.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik heb het gelezen, & ergens heeft jouw verhaal me geraakt.
    ik vind het zo erg dat je je zo eenzaam voelt!
    maar denk eens aan de dingen die je wél hebt bereikt!
    je hebt alles die ene keer overwonnen dus dat kun je nu weer!
    & nu lijkt het misschien dat niemand om je geeft,
    maar er zijn zeker mensen die wel van je houden!
    ik ken je ook niet persoonlijk dus ik kán niet zeggen dat je wél dingen goed doet,
    maar ik ben er zeker van dat je heus wel goede dingen doet & wél een goed mens bent!
    ik hoop dat er snel mensen komen die je zo'n geliefd gevoel geven,
    al weet ik zeker dat die er nu ook al zijn maar het gewoon niet hard genoeg laten merken!
    & probeer idd ook met anderen erover praten!
    in het echt, of anders in Q, wij vinden niet dat je zeikt hoor. (:
    dus, veel sterkte, ik weet zeker dat je door deze moeilijke periode heenkomt! <3

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 20:24 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Awh lieverd, ik vind het zo knap van je dat je het hier zo neerzet. Veel sterkte en je komt er wel! <3


    -

    Ik krijg tranen in mijn ogen...
    En ik ben er voor je als je een keer wilt praten, I know je kent me niet tot amper, maar alsnog...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, heel veel sterkte! (flower) Meer kan ik niet zeggen.
    En over die Schizofrenie, dat komt me bekend voor. (cat) -niet van mezelf maar iemand uit mijn familie-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Defensive schreef:
    Respect voor dat je dit zo onder woorden kan brengen...
    Ik ken je persoonlijk niet en daarom weet ik ook niet de juiste woorden om jou uit de put te halen, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die echt van jou houden om wie jij bent. Heel veel sterkte <3

    Ik zou het zelf niet beter kunnen uitleggen (:


    effort never betrays you